850
åttahundrafemti

850 Medlemmar?
Jupp, 850 medlemmar 

Mvh Stephanie 

Meh, det var ju inte så svårt, du får komma med nåt bättre!
850 medlemmar o ändå tycker jag detär rätt få som skriver här :O Man ser oftast samma namn!! Kom fram alla, var håller ni hus?! :) Kanske finns det mer musfolk söderut o västerut än vad som verkar här. Vore ju skoj!!! :D
#4 håller med! 
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
känns som om jag är enda kiruna-bon finns det nån annan där ute som bor i denna nordliga stad? Annars tycker jag att dom närmsta är Umeå, möjligen Luleå…
#4 jag önskar ibland att de som inte loggat in på säg 6 månader trillar ur medlemslistan… på så sätt ser man vilka som är någorlunda aktiva
#7 ja, det vore faktiskt nåt! ingen ide med en massa oaktiva medlemmar..
#8 men jag antar att ifokus-teamet inte vill installera en sådan funktion, med risk att den segar ner ifokus… 
#9 Ja det är väl det! Men segt med så många medlemmar när int så många är aktiva.. Och tycker ändå det borde finnas några här neråt, GE ER TILL KÄNNA!!!! =) Vi vill ha utställningar här nere också! ;)
#10 det enda sättet är att visa upp möss o göra reklam för mus-ifokus o SVEMUS på mässor, andra djurarters utställningar, på zooaffärer mm
Man skulle ju på ett sätt tycka att det skulle sega ner med en massa oaktiva medlemmar med. Jag tror nog det ligger en hel del konton som är gamla eller "dubbla". Vet om ett par tillfällen då folk glömt sin lösen osv och skaffat ett nytt konto. Jag hoppas dock att grabbarna tagit bort dessa som skaffat nytt för att kunna kontakta dem och få allt fixat. Men jag tror nog som sagt att det ligger en del oanvända konton.
Inga användare tas ju bort, eftersom det då i trådarna ser skumt ut. Mitt förslag är att de efter 6 månaders inaktivitet från iFokus "pluppas" ur de favoritsajter de har. Om ni förstår vad jag menar.
#13 tycker det verkar vara en bra idé (y)
nåja, driiiiim ånn lixom