Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 188 ggr
amaira
0

Nyårslöften?

Hur har ni det med nyårslöften? Har ni några? Brukar ni avge sådana?

Jag vet inte om jag vill kalla det "nyårslöften" för min del, men jag använder mig ofta av nyår, för att göra avslut med vissa saker, och ta ett steg mot något mål eller önskan som jag har.

Gillar nyår just av den anledningen. Det känns så tydligt att "något nytt" väntar.

Jag har "nyårslöften" på gång - fast det handlar mest om hur jag vill leva, för att må gott med mig själv.

En nyårsafton för många år sedan, vet ej hur många men det kan vara nämare 20 år sedan nu, slutade jag röka. Det är fortfarande en lycka! Kyss

mandymoo
0

Har slutat att ge nyårslöften och slutat med att hoppas på att det nya året ska bli bättre…

:häippäsy:

[mjuue]
0

Jag vet inte vad jag ska ha för nyårslöfte än :O Hehe..XD Måste komma på nåt …fort!

Pehpsii
0

mitt nyårslöfte är att inte avge nyårslöften (;

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

mandymoo
0

#3 den är bra

eller en annan som är bra - att bryta löften man gett *ler*

dreamiz
0

Brukar inte avge löften. Brukar bara önska att det kommande året ska få bli ett bra år, att mina djur ska få va friska!

Grodan
0

jag är inte en traditionell människa, jag brukar inte brukar göra… gör som jag vill

och det är mitt nyårslöfte, jag ska tänka mindre på andra och mer på mig själv!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Se där Grodan då vart du lite traditionell i år då *Ler*… eller förra året ska vi säga… först julkort o sen lite julpynt o sen nyårslöfte… akta dig innan du vet ordet av är du den värsta av oss alla när det gäller traditioner ;)

[mjuue]
0

Det blev visst inge nyårslöfte för mej.. jag glömde bort det :P

lothus1
0

Nope, inga löften……….då slipper man ångesten man får då man bryter det ;oP

Kramisar!

[Theriss]
0

Har aldrig brytt mig om nyårslöften så jag ger inga den här gången heller =P