Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 180 ggr
Rymdkanin
0

Nyfikna frågor till Grodan

Tidigare lade jag upp en tråd där jag undrade hur era burar såg ut, men nu undrar jag hur dina ser ut? :) Hur många du har, vilken sort mm. Och sist men inte minst, hur många möss har du? Du skulle inte kunna lägga upp foton på dem alla?

Grodan
0

Förvånad oh, du är galen… foto på ALLA möss… *fniss* men i mån av tid så skulle jag i a f vilja fotografera alla djur som går i avel och deras avkommor…

jag ska be att få återkomma då jag räknat dem, eftersom jag ändå ska göra det å fylla i en rapport till SVEMUS!

Burar… jag har ju mina möss i en liten klädkammare, det säger sig självt att jag har väldigt små burar till mina möss (precis bara lagliga)… Generad dessutom håller jag på att jobbar för att skaffa nya större burar…

Nyfikna får komma hit och glo. Annars fotograferar och uppladdar jag bara sådant jag stolt kan visa upp på nätet!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Men Grodan .. kan du inte fixa bilder på dom alla ikväll ?Wink) 

Jag lyckades från det ena till det andra då på kvällen innan julafton att skära ut fyrkanter i mina lådor utan att det vart sprickor …. o ganska raka snitt … Giggle Så nu ska jag också se om jag kan få till några större av den modellen.

Rymdkanin
0

Hehe, så det är så pass många :)

Men vart bor du då? Jag skulle vilja glo, hehe :)