Hona omplaceras!
Det är så att jag har en hona jag skulle behöva omplacera. Hon är "elak" mot en hona i sin bur som är mycket mindre och jag tror det är att dels är hon ganska tuff mot andra möss (dock en rasselmus) och att hon inte trivs så bra. :/ Så hon skulle behöva bo med en hona och gärna någon som är ganska tuff sjläv. Jag kan inte ha henne kvar då jag inte kan ha henne med dom anda honorna och kan inte ha hur många burar som helst. Men får hon inget hem stannar hon såklart.. Men jag kollar på möjligheterna!
Det är en argente-tjej som heter Fairytail, hon är född i mars, väldigt nervig och behöver någon som kan pyssla med henne mycket! Hon börjar bli bättre men fortfarande rädd av sig.
Vi finns i Alingsås, i närheten av Göteborg! Bild kommer senare.. PM:a, maila eller skriv här i tråden. Min mail är Sarah.Ohrn@hotmail.com
Pris: 50 kr (hon är köpt från uppfödare men har ej stamtavla, dock är hon reggad av mig, så reg.bevis medföljer). Hon är utställd i standard o pet, standard gick okej och i pet fick hon ett A.
putt
Åh tack! :P