Presentation av mina möss
Hejsan alla glada!
Jag har följt forumet ett tag men tänkte att även mina möss är värda att visas upp, för underbara är de hela högen ;)
Cruella: Mycket spring i den damen! Alltid något projekt på gång och nyfiken även om hon inte vågar ända fram.
Thelma & Louise: Systerparet som knappt går att skilja åt, varesig i utseende eller beteende. Väldigt mammiga av sig med de andra mössen och smått dominanta. Inte alls kelna men de underhåller verkligen med sina akrobatiska övningar.
Zink: En fantastiskt vacker och silkesmjuk mus som är väldigt nyfiken och gärna tittar på vad jag pysslar med och är påväg ut på tut varje gång jag öppnar. Lite springig av sig i händerna, men har inget emot att komma upp.
Onyx: Min stora kärlek! Jag föll som en fura vid första blicken. Kolsvart, silkig päls och ett underbart temperament! Nyfiken och massor av upptåg, men nyfiken och mycket vänlig. När man har henne i händerna så nosar hon runt och småpratar med en konstant.
Först ut är älskade Onyx
Paulina
Vad skoj att du har möss. Har nog sett att du smygit omkring här… illermänniska! 
Visste inte att du hade möss. Hur länge har du haft dem?
Varifrån kommer de?
Vilka fina korgar de har!
Jag gillar verkligen att ge korgar till mina möss och råttor. De älskar dem.
#3 Hahaha, jo tassat har jag gjort ;)
Jag har haft dem i en månad ungefär, Onyx tillkom för en vecka sedan. Några är från några bekanta, några från djuraffär. Inga "speciella" möss på det viset, men för mig är de verkligen det!
Ville så gärna ha möss eller råttor som yngre men fick inte. Sitter som ett barn framför ett akvarium med mina möss. Rå rogivande att se dem putsa sig eller sträcka på sig när de är nyvakna och glädjen när man ger dem nya leksaker eller jobbet de har för att återställa ordningen när man städat buren 
Och sista, någorlunda osuddiga bilden. Zink som utforskar garnskålen, den är jätterolig! De övriga håller inte med, det finns ju massor med saker på bordet som är roligare att springa emellan än den där larviga skålen :P
Paulina
#5 Ja, de är superpopulära! Man kan ju göra massor med dem, och de kostar knappt något alls på secondhand, så jag bunkrar upp i olika former där, de hade en hel hylla sist jag var dit så jag var i himmelriket :) Fördelen med billigheten är ju att man kan variera dem eftersom, och det gillar mössen! Sen så äter de ju sönder några, men det får man ju räkna med ;)
Paulina