VARNING KÄNSLIGT MATRIEL!
TITTA EJ OM DU EJ KAN!
DO NOT LOOK IF YOU CAN´T HANDEL!
HEMSKA BILDER PÅ MÖSS & RÅTTOR!
DU HAR BLIVIT VARNAD!
Jag ska nog inte titta…
Så farligt var det inte. Tror du grodan kan klara av det.
Inte värrre än en mus obduktion.
Det som syns är snabba klipp om test på möss och råttor, vissa undernärda och vissa i smärta.
Äckligt på en skala 1-10 = 6
Hälsningar Malin

Håller med #2, har sett värre… Men usch och fy… Jag mår så dåligt av sånt där.

på mus obduktion så är mössen DÖDA!
Om du vill kolla på mer sådana filmer ( kanske mer äckligare )
Så gå in på http://svaratider.ifokus.se , där finns det ett inlägg där vi har lagt in massa olika filmer.
eller gå in på: http://peta.org <-- där är det en massa filmer.
Jag såg nyss en film där de tog pälsen på hundar och andra djur undertiden de levde.. jag trodde jag skulle spy!.
#4 Jag har sett filmerna där dom flår levande djur redan. Dom är otroligt gammla.
Men, filmerna du tar upp är från andra länder. Det finns inget vi kan göra åt dom. Om du bryr dig bör du rikta in dig på djurplågeri i sverige i stället.
Hälsningar Malin

Klart jag bryr mig fastän att det är från ett annat land…
Sverige får kläder från kina bl.a, och det är där de göt så mot djur ( flå dem ).
Jag respekterar ingen som bör riktiga pälsar eller riktigt skin. För dom som gör det är för djurplåderi.
Så som jag tycker du säger det, så tycker du bara att det finns gammla , men att du vill se nya?! :S
Vet ej om du menar så, men det lät så :S
Bara för att filmerna är gammla så betyder inte det att det inte finns längre. Det förekommer runt om i hela värden.
Det finns inget som kan stoppa det så länge det finns folk som köper päls/skin. Och djurmisshandlen i Sverige förekommer oftast hos privatpersoner.
Hur har du tänkt att göra något åt det?
#6 jag syfta på att dom filmerna gått runt i varenda mejl under 5 års tid. Tror itne det finns många som missat dom.
Och nej tack, jag är inte intresserad av att se fler. Är du?
Nej jag har inte tänkt göra något åt saker i andra länder. Jag gör mitt i sverige där jag kan ändra på saker.
Hälsningar Malin
Såg inte så farligt ut… Var så dålig kvalité så det syntes för dåligt.
Synd att det är just peta som gjort videon iaf. De är ju så störda att det inte går att ta de på allvar 
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#8 hur menar du? :o

En ovanligt bra film från peta måste jag säga. :) Och det är den där smarta Bush som kom på den braiga grejen och skrev under på att råttor och möss inte är "djur" och därmed inte täcks av de (bristande) djurskyddslagarna i USA:
#9: Helt enkelt att peta är en rätt iq-befriad organisation :P Dels förespråkar de att alla djur ska släppas fria, även husdjur. Samtidigt avlivas de flesta som hamnar hos peta för omplacering… De har kopplingar med brandbomber och sånt tjafs, säger nog en del det med.
Dubbelmoralen är inte illa den heller. Alla som använder mediciner är dumma i huvudet, utom de på peta förstås. Typ…
Bullshit gjorde ett avsnitt om de, tål att ses! Även om det förstås ska tas med en nypa salt iom vinkling och allt det :)
http://www.youtube.com/watch?v=NAt1z_TgPQ4&feature=PlayList&p=89AD05CC54EDD41A&index=0&playnext=1
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#11 allt ska tas med en nypa salt iom vinkling.
Men jag håller med dig om PETA.
Har aldrig varit specielt stort fan av Peta..
Hälsningar Malin
det var som sjutton, jag som trodde dom var så bra så. Tääänk så lurad man vart :p
#14 Det låter bra det dom säger, men det dom gör är en annan visa, plus att dom är lite lätt extrema i sin "tro".
Men just den videon*Peka upp i tråden* bör du ta med en nypa salt som dom adra sagt.
Hälsningar Malin