Inlägg som förvinner
Har märkt att ibland när man har skrivit i en tråd, och man kommer tillbaka till tråden vid ett senare tillfälle så fattas det inlägg ibland. Jag tror ju inte att det är någon Medarbetare som raderar dem, så något knas måste det vara på iFokus på nåt sätt.

Jag har också märkt det senaste dagarna … jag har suttit o skrivit svar som sen inte finns kvar…
Jag ser ju nu här på mus i fokus även dom inläggen som är borttagna…. men inget borttaget.. på andra ställen så har jag kollat nr ordningen på inläggen - för tas något bort så försvinner just det nr… men inget sånt "glapp" heller…
Först trodde jag att det var jag som varit lite snurrig o inte kommer ihåg rätt… skönt att det inte enbart var jag som märkt det… då kan det ju inte bara vara jag som varit snurrig *Ler*

Trodde också att jag var lite snurrig efter julen…. Skrev ett inlägg på förmiddagen i dag, men det är borta nu!

Innan jag skriver till dom som har hand om sidan så måste jag fråga … är det bara här på mus i fokus som det hänt för er?

Jag har inte varit nån annanstans på länge.

Tror jag har lyckats hitta tillbaka till mina inlägg här, dock hade jag problem med en bild tidigare. La upp den två, tre gånger, men det funkade inte.
#4 vet inte, tyvärr. skriver inte så mycket på de andra sidorna…
skumt… jag har kännt mig snurrig, men är för snurrig för å veta om det inte är snurrigheten som jag är snurrig av eller om det är för att det snurrar när jag reser mig eller när jag försöker använda mitt snurriga minne… snurrigt värre
Jag har inte haft problem med detta på andra sajter…
#8 Man blev helt snurrig i huvet av att läsa det snurriga du skrev snurriga Grodan! :P
å ändå var det inte så hemskt snurrigt…