MusHanne till min Flicka?
Har vart musägare till tre underbara honor nu i ca 6 månader.
och nu funderar jag alvarligt på att börja med avel, dels för att jag tycker att det är roligt att hålla på o fixa med möss, dels för att min ena hona Dixie är väldigt vacker och kan ge fina avkommor :)
Så.. nu leta jag efter en Hanne som jag kan avla med. gärna fläckig i färgen.
så om någon vill "låna ut" sin hanne eller sälja en så ser vi vad som händer =)
(är Ny på detta, så ha lite tålamod med mig ^^)
Nämn gärna var du bor och hur långt bort hanen får bor då det finns folk från hela landet här ;)
Vad fin Dixie är, är hon satin eller spelar ljuset ett spratt?
Hur är hon i temperamentet. :)
Hälsningar Malin
Berätta gärna mer om vad du vill få ut av aveln, hur hon är i temperamentet, vad du söker för hane både utseendemässigt o temperamentsmässigt.. :) Det blir lättare då! :D
Svar till "enbartmalir"
Det är Lotta som är Satin =) Jätte vacker ^^
Jag finns i Gbg (kortedala), gärna i närheten. Typ lerum, Alingsås eller runt om =)
Dixie är lite blyg, kryper oftast upp i handen i buren men inte alltid.
men är hon uppe så är hon äldigt nyfiken, titta runt, försöker inte rymma dikert, utan verkar trivas i handen på en människa ^^
svar till "SarahOhrm"
Som jag skrev innan så är hon lite blyg, men är hon uppe är hon väldigt nyfiken och verkar trivas =)
Jag söker en hanne som är i liknande tecken som Dixie, social och nyfiken =)
som sagt, ny i detta och försöker göra mitt bästa =)
// Sofia
Okej! :) Visserligen bor jag i Alingsås men har tyvärr inget som är intressant tror jag… Dock finns en till tjej här som är ute efter o sälja sin blue tan hane! Om det är av intresse :)

Har inga mushanar, enbart honor men vill ändå vinka till Kortedala från några hållplatser längre bort i Bergsjön.
Svar till "SarahOhrn"
Jasså?
vat du lite mer om han, temperament o så? vad vill hon ha fö honnom?
blev lite nyfiken ^^
Funderaräven på att kasnke skaffa en hona till. =)
Svar till "UlrikaD"
ok, finns det någon hina som du ska sälja? *nyfiken* ^^
hehe jasså?? vinkar då glatt tillbaka =D

#10 Nepp, har bara tre tjejer till sällskap.
Avlar däremot chinchillor.
#9 Han är jättetrevlig av vad jag hört i alla fall! :) Dock ska hon avla på siameser därför "behöevr" hon inte den hanen men han verkar bra o han är snygg! =) Kan ju höra va mig till henne o om du har en mailadress kan jag be henne maila dig! =) PM:a mig din mailadress.
Jag har honor och hanar till salu (dom är 6 veckor gamla snart). Texel.