Mus iFokus

Mus

Etikettnamnförslag-namnförklaring
Läst 829 ggr
Vattnadal
0

Nick på H

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

iFokus är segt för mig, och jag ska städa en bur lite snabbt, sen åka och köpa några får, så datorn ska stängas av för några timmar nu. Skulle bli jätteglad om jag får hjälp att hitta ifokusnick på H, till en kull ungar. Ska posta registreringspapper imorrn, så 11 H-namn behövs snarast, 6 hanar, 5 honor.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Tassar
0

Här kommer mina förslag

Honor:

Hanisia
HannaHenrietta
Hatty
Historine
Hexhatten

Hanar:

Harry
Hemlinos
Hazelnut
Hus-musen
Honolulu
Hejsan

Flera att välja på: Hansson Hanni-Banni Hedbrant Heybaberiba Hidianan Horsepower Husgyn Huleggur

Stephanie
0

Det är väl bara att klicka på medlemmar uppe i menyraden, och sedan söka på H? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Grodan
0

köpa FÅR???!!! Förvånad

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Veronica
0

Ja, det är klart man ska ha får när man bor på landet =)

Amor vincit omnia

Vattnadal
0

#1 Tack för namnen, nu har jag en bra hög!

#2 Jo, men det är såååå segt för mig. Dessutom är det inget skoj när det finns massor av sidor på H, och sen trycker man nästa sida och hamnar på första sidan med A. Att hoppa fram med nästa sida på alla medlemmar tar skitlång tid…

#3 Japp, har lagt handpenning på Lisa, en vuxen tacka, samt Vilja, ett tacklamm av rasen Gestrikefår. Har nämligen blivit nörd på genbanksdjur, inte räcker det med hedemorahöns heller, nu blir det får och mellerudskaniner oxå!

MVH Elin

Vattnadal
0

Puttar upp åt Whorra.

MVH Elin

whorra
0

Tackar!

Vad har du kvar i kullen? Någon mer bild?

Lördag jobbar jag 11-21.30 Gråter

Vattnadal
0

Har honor och hanar, argente creme och agouti burmese, tror jag de tänker bli, fast man vet ju aldrig med blekgener. Ska försöka fota lite, har du tur blir det imorrn…

Hmm, vart var det du bodde nu då? Maken ska nämligen till Arboga på hundutställning på lördag oxå… Kan packa möss med honom, om du kan hämta upp där. Han är där garanterat före 9, säker till 8 eller så, kanske rent avföre det, då han inte har en fru som segar och försenar avfärden…

MVH Elin

Vattnadal
0

Kikade och såg var du bodde på din sida och kolalde sen på eniro, det är ju nästan rent löjligt nära, med 44 km dit, så om du vill, så kan jag skicka möss med maken, så får du åter hämta möss på polarhundsutställning!

MVH Elin