Vad gjorde du klockan 00.01?
Jag tror att det var då jag stod i musrummet och tittade på bröderna Radiomus och Radikalmus. Radiomus är lite hängig och Radikalmus var så söt: kröp försiktigt under sin brolla å puttade på honom. Såg faktiskt väldigt kärvänligt ut. Kanske var det ett slags farväl…?

bilden ligger på mus-ifokus gifalbum på photobucket LÄNK
Jag drack marrini och en massa kopparbergs päron cider och kollade på fyrverkerier. Sen efter det så smällde jag smällare.. oj va det lät :P haha
Men jag har haft en jättebra nyårsafton:)
Så du har tinnitus nu?
*hihi* Det var en väldans massa fyrverkerier nu.. alla sköt mot vårt hus! Gash. Nja.. inte tinnutus. .men då så lät det nästan för högt:P Och vi kanske sköt dom prcis bredvid oss.. kasnke inte så smart :P
jag är skottberörd så jag fixar inte sånt… iiiihhh

Då stod jag framför huset och övervakade när barnen tände på smällare samt kollade in grannarnas fyrverkerier.
Jag grät av glädje och kollade upp på fyrverkerierna!
Firade nyår med vänner från högstadiet, varav några är sådana som jag inte träffat sen avslutningen i nian för över fyra år sedan!
Det kändes bra att börja ett nytt år med riktigt gamla vänner. Jag känner att 2007 kommer toppa mina år hittills!!
//frida

Tittade på fyrverkerierna med min kille.
Jag försökte lugna råttan Dodge o hunden Tim som var rädda för allt oljud…
Jag var på en bar på Möllan i Malmö och kollade på fyrverkerier.

Stod ute på tomten med vänner och sköt raketer =oP
Jäklars vilken smogg det blir alltid 
Kramen!
Vad kul å läsa om er! hihi
Själv drack man skumpa och tittade på raketer för att sedan gå ut och smälla några smällare
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Men Tina då :O
#13: Haha, vad? :P Vad gjorde du själv?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag smällde iväg raketer och drack champagne---