Femenin mushane.
Jag vet konstig rubrik men jag kom inte på något bättre.
För några dagar sen så var jag och handlade lite mat och kul till mössen bla ett hus till Champion och Bumba ett jätte fint hus dem undersökte huset och jag lade in tidningpapper åt dem men i stället för att ta in det i huset så började Champion att bygga en bo utanför huset ett runt bo med tak och allt och där inne liger dem och sover. Har bara sett att det är honor som bygger så ingen annan av mina hanar har byggt så dem har bara tagit lite tidnings papper och lagt sig på. Är det någon som vet varför han gör så och är det någon som har upptäck det här betendet hos era möss ?
Haha mja, ibland får dom kanske bara lust att bygga till nått, jag vet inte 
Ja så kanske det är men eftersom att han inte kan/vill para sig så trodde jag att det hade något samband
Jag vet inte, tycker bara det låter "gulligt". En "dröm-man för någon söt liten musdam som söker en snäll, huslig, och mjuk kille …

Ja men det är bara det att han inte är intresserad av honor
En homosexuell mus? 
#5 ja vem vet om människor kan vara det så kan väl en mus vara det också hehe
#6 skulle inte förvåna mig 
Ja varför skulle inte en mus kunna var homosexuell

Åh, en liten gaymus. Ja, forskare har ju upptäckt att delfiner och apor kan vara homosexuella. :)
#9 Ja precis så det är inte så konstigt hihi
Haha, vore nästan lite coolt! 
#11 Ja det kanske är därför dem andra hanarna accepterar han för han är inget hot.
Det finns ju faktiskt djur som är tvåkönade (hermafroditer) det kanske är nåt sånt..? ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Ja det kan det ju också vara