taggmöss i/till 08?
En tjej från finland skall komma och hämta några möss och vill gärna även ha taggmöss. Är det någon som har några till salu?
Gärna i Stockholmsområdet, eller med transportmöjlighet till Stockholm.

hmm, har ngn uppfödare av dom ngnstans långt in i huvudet men kommer inte ihåg nu.
Cattelina hade taggmöss förut, men inte nu.
Liz85 har, men hon bor 20 mil från 08…
Fick ett tips av zickan om en kille i 08, ringde honom men han hade inga… 
Jag åker ju till Stockholm rätt ofta nu för tiden. Ska dit i helgen också. Men om det är några särskilda som söks så var snabb på att svara. Annars hinner de inte med ner.
Glöm det. Fixat :)
WEEEEEEEEEEEE!!! Kanon!
Grattis ;P
Hälsningar Malin
Haha… du skulle hört vårt telefonsamtal… jag trodde det var Raisa från Finland som ringde - vet ju inte om hon kan svenska
- grodan
-…..
- hallå
- ……
- är det Raisa?
- ….
- pratar du svenska eller engelska?
-…..
- english?
- Det är Liz85 (egentligen sa hon sitt riktiga namn, men det får jag itne skriva)
något sånt var det…h ihi

Hej igen! Jag tränger mig in i det här samtalet, förlåt…
Har denna finska "flickan" hämtat sina taggmöss redan? Jag vet inte, vem det är som ni talar om, "Liz85" har jag inte hittat från Hiirifoorumi…
Jag skulle så gärna köpa några sebramöss också från Sverige (jag minns att någon hade sådana, som hade danska? sebror i sina linjer), men finns det ännu till salu dessa? Dem skulle säkert komma till Finland med denna samma finländaren, eller?
Kan också byta djur emellan, jag har nu till salu flera sebramöss ungar!
#8 Du kanske ska Starta en ny tråd om sebramössen om du vill fånga intresse ;)
Hälsningar Malin
#8 jupp, det gick underbart fort och smidigt, o taggisen är finsk medborgare nu… 
Liz85 finns här på mus-ifokus, hon är den svenska uppfödaren som jag köpte taggmusen av till tjejen i Finland.
Jag har inte nämnt vad tjejen heter. Transporten är i a f gjord för den här gången.
Bor du i Finland och vill du byta möss med oss Svenskar, så är det jättevälkommet. Du får antingen då åka över hit själv, eller ta hjälp av någon bekant du har som åker över eller om någon svensk musfantast åker över.
Är du finsk? (Det är så skönt med de få finskar som vågar prata svenska)