hemlig adress?
Kan man ha en boendeadress som ej är sökbar via internet?
Man kan ju ha hemligt telefonnummer… men kan man ha en hemlig adress?
(Adressen kan lätt gå att få via brevbärarna, men ändå… )

Man kanske har skyddad identitet.
Men olika adresser bör man ju kunna hitta på eniro eller hitta iallafall.
#0 du kan inte gömma dig för mig ändå… 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Man kan ha postfack om man är rädd om sin address.
Älskar mina stora små vänner..
#2 ha! din gris
#3 ja, precis, men det kostar ju pengar
kanske är det bara så att man vill flytta och inte vill bli hittad av vem som helst som kan söka på eniro… är det inte möjligt?
frågar åt en person som får sin bil vandaliserad av en knäppgök och hon har tänkt flytta snart - då är det rätt bra om knäppgöken inte får reda på vart, så h*n inte kan fortsätta vandalisera hennes bil…
#4 fasen vad läskigt :s

Ja, jag vet också en familj som har haft en knäppgök efter sig. De har hemligt telefonnummer och har investerat i ett postfack.
Älskar mina stora små vänner..
Man kan faktiskt be Eniro att ta bort dina uppfgifter ur sintt register. Har en väninnna man inte kan söka på på nätet. Dock finns det vägar att nå henne på om man verkligen vill.
Sen så kan man se till att inte skriva sig på nya adressen, det har jag valt. Visst, jag skattar till en annan kommun, röstar i en annan kommun etc.
Kollar man upp mig på skatteverket så kommer dom att leta på fel plats 
Jag har dolt/skyddat nummer.
Anledningen till detta är att jag blev förföljd under en tid.
#8 smart ide.
Har personen t.ex. en mamma kan man ju även skriva sig hos denna. Det borde ju framkomma ganska snabbt att "rätt" person inte lever där…
Dock tycker jag att man kan slå alla som förföljer folk med en stekpanna i skallen.

Alla uppgifter i olika "online och pappers" kataloger bestämmer man själv om man vill stå med i eller ej. Så det är bara att kontakta respektive företag och be dom ta bort en. Skaffar man hemligt telefonnummer försvinner man från dom flesta (men man måste ta bort ev mobilnummer manuellt, annars står man kvar)
vadå gömmer du dig för maffian??
#8 -Kram..