Elin är borta
en hel vecka. Jag åker imorgon på fm, hinner kanske inte kolla in här mer alls. Kommer hem lö nästa vecka.
Är det något akut svemusigt, mustingande eller annat, så kan ni nå mig på mobilen. Tycker att det kanske är en aning dumt att skriva ut telnr här, men är det någon som inte har det, så skrik i den här tråden, så får ni det privat av någon som har det. Grodan vet jag att har det i alla fall!
Mandymoo får väldans gärna smsa när kartongen kommit fram, så att jag vet att det inte försvunnit i bussvärlden. 720 plus 145 för alla boxarna, sammanlagt, hälften är skickade, resten kommer med mig.
kram på er, och skriv inte ihjäl er här under veckan, då kommer jag aldrig ikapp igen!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

mandymoo smsar på tisdag när allt är hämtat *ler*

Saknar dig redan här, Elin.

Tihi, en sväng till hann jag in. Jobbar just nu hårt med att städa åt karparna här bredvid, sen ska jag rallysomna. Ska upp tidigt för att hinna ta hand om alla djur ordentligt.
MVH Elin
"rally-somna" *hahaha* Grattis till den bedriften
.
Önskar dessutom att du har en fin och bra vecka!!

Nu är jag hemma. Har tagit hand om det mest akuta med uppackningen, kollat genom djuren, ätit middag, kikat i GB här och kollat mail, hinner dock inte svara på något. Nu ska jag packa iordning allt till imorrn, göra iordning boxar, leta stolar od, matsäcken är redan lagad. Sedan ska jag mata och vattna alla djur, och kasta mig i sängen. Sov inte många timmar inatt pga extrem magvärk, kändes som om tarmarna hade slagit knut på sig… Ska ju upp rätt tidig eftersom jag ska åka 6.25 hemifrån, så somna tidigt har hög prioritet!
Hoppas jag får träffa många av er imorrn!
MVH Elin