Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 925 ggr
[SarahOhrn]
0

Muslingar söker hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fyra små tjejer och tre små killar som söker hem. Alla är texel och olika varianter av argente utom två killar som är dove. Dom är ungar efter Silvia som kommer från Kent och Kerstin, pappan är okänd då det var en tjuvparning.

Underbara små ungar, födda den 27 augusti, som är lite rädda fortfarande men dom är väldigt nyfikna och modiga! ;) Väldigt fina och sin mamma upp i dagen! :D Tror att dom kommer bli riktigt goa i temperamentet. Hanarna bor fortfarande ihop, lite småtjaffs är det men inget extremt, dock kan jag inte lova att hanarna kommer kunna bo ihop så dom säljes också en och en men även fler om man är beredd att dela på dem om det behövs. Honor säljes minst 2 och 2 om inte kompis redan finns i hemmet.

Jag vill helst att du kommer hit och träffar mössen så att det klickar mellan er innan du väljer vem du vill ha. Eventuellt kan dem transporteras till Göteborg, Falköping eller Borås om det blir så men det efter överenskommelse i så fall. Jag är väldigt noga med var dom kommer och att dom får ett bra hem, ingenstans där man tröttnar efter ett par veckor eller där dom blir ormmat. Hemmet är viktigare än pengarna! Men för att jag vet att dom ska komma till en seriös person tar jag ändå en rimlig summa. Och är du under 18 år och bor hemma vill jag att föräldrarna är med på det så att någon tar hand om dom om du tröttnar, vill inte att dom blir slit och släng djur! Det är j underbar små individer. :)

Är du intresserad så maila mig eller pm:a och berätta om dig själv och hur musen kommer att få det hos dig, du behöver inte kunna allt, det kan inet ens jag själv men det är positivt om du vill lära och läsa på om dem och jag hjälper gärna tlll vid frågor! Inga frågor är för dumma. Och om du mot förmodan inte kan behålla mössen sen vill jag att du hör av dig till mig först för att ta tillbaka dem eller hjälpa till att sätta dom i ett annat hem som jag tycker är värdigt.

Du kommer få en underbar vän/vänner i din mus/dina möss för ett par år framöver förhoppningsvis! :)

Stamtavla finns då alltså på mammans sida och jag har reggat dem så stamtavlan följer med. Pris: 70 kr.

Mail: Sarah.Ohrn@hotmail.com