Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 562 ggr
ehlin82
0

Veterinär i Jönköping?

Någon som har tips på bra veterinär i Jönköping som kan små muslingar? Jag har tidigare varit hos Jönköpings smådjursklinik…men fick känslan av att de inte träffar på möss så ofta.

Camillhe
0

Grodan brukar tipsa om Collins i Jkpg. Googla dom, ska vara bra på möss.

Dressan
0

collins tycker inte jag är bra .. har aldrig varigt där.. men de är så otrevliga

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Camillhe
0

Men hjälp, hur kan du säga att dom inte är BRA när du inte varit där???

Visst du kanske blivit otrevligt bemött och det är tråkigt men det har ingenting med deras kompetens att behandla möss att göra.

Personligen går jag gärna till en vette som är kunnig på det djur jag behöver vård åt och som kanske är otrevlig än till en trevlig vette som inte kan ngt om mitt djur.

Så Dressan, ska du ge en sån kommentar tycker jag att du ska skriva att du inte tyckte dom bemötte dig trevligt via telefon och inte att dom inte är bra.

Dressan
0

men gud.. jag sa ju bara vad jag tycker.. k.. de kanske är bra.. men inte fan bryr jag mig.. eftersom de inte brydde sig om min lilla mus..

Mvh Caroline

Camillhe
0

På vilket sätt brydde dom sig inte om din mus?

Dressan
0

Vi ringde dit en dag.. eftersom våran lilla va sjuk.. vi sa att han mår riktigt dåligt och att han nästan inte andas..  de sa bara att han klarar sig tills imorgon och att vi skulle ringa dagen efter ist…

Mvh Caroline

Digitalis
0

#6 Letade du upp en bättre veterinär sen som du kan rekommendera?

//frida

Dressan
0

Nja.. jag tycker om andra rekommenderar  collins.. så tycker jag att de ska gå dit..

själv så tycker inte jag att det finns någon bra här i Jönköping.. tycker det är fel att de flesta bara bryr sig om hundar och katter.. och inte alla anda smådjur

Mvh Caroline

ehlin82
0

#8 Var det länge sedan som du ringde till Collins? Hittade ett nummer men det har upphört utan hänvisning så funderar på om dom kanske inte är kvar här i stan…

Det blev att ringa till Smådjurskliniken igen istället så få jag se hur det funkar denna gång.

Dressan
0

Juste.. collins finns inte kvar här.. det va någon månad sedan jag ringde..:)

Mvh Caroline