5 o 6 burar? tycker ena ser ut som nätdörr, och möss, och ngt rör av eller nå sådant.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
ska fixa tryckte på samma mapp
När du är klar med rensa förrådet så har jag ett på 16 kvm som behöver rensas *Ler* *Skoja* börjar jag gräva där så finns det säkert massor av loppis prylar..
#17 maskstorlek?
Japp man hittar en del om man rensar dock har jag inte rensat förrådet utan plockat undan saker från djurrummet precis så jag ska få plats till annat men i stället för att nu ha det stå där i förrådet tänkte jag att man lika bra kan göra sig av med sånt man inte använder. 
Skojade
Måste kolla vad det står 
50 cm bredd är nätet som är 10 meter långt. Mask storlek 12 mm
shit vad djur du har haft… bara möss? vad har du gjort med alla musungar som du producerade? under hur lång tid avlade du möss? har du slutat avla nu?
nyfiken i en strut, sorri, klart man e NYFIS ju!!! 
Jag har haft hamstrar, kaniner, råttor, möss, gerbiler, marsvin, fiskar, sniglar, hundar, katter… Jag har inte slutat med mössen eller djur i huvudtaget men jag har för mycket burar och skålar och prylar till djuren som jag inte använder. Så tänktejag kunde passa på och sälja av lite så jag slipper ha det där och bara stå
Vilka musungar menar du?
oki, lite allmän utresning bara… jag fick för mig att du massproducerat möss och nu skulle sluta.. hihi, därför jag undrade vart du sålde/säljer dina möss
Haha, nej absolut inte. Däremot har jag haft en del rymningar från hanarnas del som resulterat i kullar som jag egentligen inte tänkte ta men det blev som det blev och musungar är ju alltid lika söta. Dock som sagt hade jag inte räknat med dem så den "riktiga" aveln får börja så snart dessa ungar är sålda och jag kan börja planera och så där. 
Puttar fram 
Jag kan ta mig till Uppsala station den 22:a december för den som är intresserad av något från mig, men inte omöjligt att få det att fungera någon annan dag heller.
Så bara höra av er för mer info, frågor eller allmänt intresse.
Nu har jag satt upp priser och mått på alla burar vid respektive bild. 
Ingen som är intresserad av burar?

Jo jag är men det där är inte den typ av burar som jag vill ha….
Det är dunaburar, labburar och terrarium/akvarium som gäller. De är lättare att rengöra och därmed mer hygieniska.

Hej!
Jag letar en dunabur med minsta måttet: 70*40, men helst större. Undrar om du har ngn sådan till salu för ett rimligt pris? Sen undrar jag vart du bor? // Alexandra