Husdjursmässan
Om vi hittar olika länkar där det står om mässan - där det är bilder med - framför allt på mössen. Kan vi kanske lägga in länkarna här. Så att alla kan kika in på dom.
Jag startar med Expressens artikel Hon vågade krama pytonormen bild nr 10 o 11 är på mössen.
_(Laika nr 11 är på honan… lill-Lina som vi kallar henne)
_

Svenska dagbladet: http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_14371452.asp
Dom hade skrivit husmöss.. på en utav bilder på möss.. husmöss :O Det heter ju ändå tammöss..elr bara möss. På ett av expressens bildspel. Men det är kul att läsa om mässan :) *hihi* Och bilderna på mössen var roliga o bra!

Ja vad reportrar skriver tittar jag oftast inte så noga på… *Ler* För det stog också att dom verkligen tänkt till när dom placerat olika djur så att det inte skulle bli fel….
Så det var därför vi var precis mitt emot ormarna… o de olika iller montrarna var bredvid marsvin o kanin… o vad jag hörde så kan tydligen kaniner stressa så av att bara känna illerlukt att dom dör…. så visst var det väl genom tänkt ;)

:D Häftiga bilder,

2 av min killes jobbarkompisar var på mässan & jag träffade 1 av dem. Den jag inte träffade hade tyckt att den var lite oorganiserad då det var så rörigt och man inte hittade så bra vad man ville ha extra koll på. Jag kände faktiskt lite av det oxå , men inte så mycket.
Vad tyckte ni om organiseringen?

Va kul Musarna är med …Världens mest uthålliga små musar har ni det är ett som är säkert…Undrar hur många händer de var i??? *ler*
Kul var det att få vara med tycker jag iallafall!!!
Skulle vara trevligt å få läsa en artikel och se lite foton, mandy.

Jo jag måste erkänna att jag är mycket imponerad av dom små liven jag med - trodde aldrig att dom skulle klara så många små händer under så lång tid. Men vi lät dom sova äta o dricka i shift så det gick rikgit bra. Och då menar jag mina o Lisaisas möss *ler*
Jaaaaaaaaa Grodan det kommer det kommer *Ler*…. En lång en med massor av bilder *Ler*
bra, mandy, jag läääääääääängtar så att få se den!!!

Oj! Så söt hon är! Hennes pannfläck är ju riktigt skaplig. Lite tröstande förresten att till och med professionella fotografer misslyckas med att ta skarpa foton på möss… Blir det någon mässa nästa år? Jag vill vara med.
*tröstar sig med att krama stövlarna hon köpt på ungersk mellandagsrea*