Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 324 ggr
amaira
0

men ... asså ... gomorron?

Var är ni hörrni? Sover ni? Jobbar ni?

Jag sitter här och stirrar på en "tom" skärm, timme efter timme (nåja, mitt tålamod är inte alltid det bästa Generad) men ingen (förutom Muszimba Kyss som är försvunnen igen) dyker upp.

får väl knalla iväg och göra annat…

Faxlin
0

Godmorgon på dig. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

amaira
0

Nämen titta! Det rör på sig här Flört!

Gomorron Åsa! Kyss

vovvemor
0

Jag kan kila in ett godmorgon jag med, fast nej, ignorera det förresten - jag sitter ju och jobbar!! Fy på mig, inte surfa möss på arbetstid…Generad

Muszimba
0

God morgon säger lilla jag och min lilla mus Blossom som sitter på min axel just nu.

Elyria
0

Jag är ledig idag. Hunden försökte få mig ur sängen redan halv sex - måste vara nån tik som löper i byn. Men han fick vänta till halv sju - då fick han följa med och köra bilen till verkstad och sen gå hem. Tog sen frukost i sängen. Brukar efter en stund sätta mig vid datorn, men nu kom sonen och la sig bredvid mig och vi somnade om en stund…. Sen ringde telefonen…. God morgon!

mandymoo
0

Och jag har varit uppe o iväg för att nu sitta ner en stund o stirra lite på skärmen *ler*

[mjuue]
0

God morgon god morgon.. hör fåglar sjunger…

Nä nu ska ja inte sjunga här *Fyy* :P

Jag vaknade för en halvtimme sen :P haha

Morakullan´s Nolaxima säger hej till alla!! Hon sitter på min arm när jag skriver det här :P

amaira
0

Jaha … go´lunch på er Flört

Jag tror bestämt att solen skiner! En och annan kvittrande fågel hörs nog med. Kan det var du Malin? *hihi*

[mjuue]
0

Ja det är väl jag.. jag sjunger så högt så att ni i grannbyn hör. *tralalala*

Nu ska jag äta breakfast… kommer straxens :P

Vattnadal
0

Här skiner ingen sol, men fågelsången får rutorna att skallra! Min kanariehane har visst vårkänslor…

Jag sov till 9 idag, och kom inte ur sängen förrän efter halv tio. Nu har jag och hundarna ätit frukost, en maskin tvätt är startad, jag har snabbkollat djuren och fick en liten paus. Ska hinna snygga till huset och städa några burar idag, så långt aspspånet räcker, resten får vänta till torsdag, då jag är ledig igen.

Ska försöka trolla fram någon extrabur oxå, då jag måste ha de 4 N-hanarna delade nu. En av dem har fått egen lya redan, men gammal tant som sängvärmare, och en behåller den de delat på. Glad blev jag när Mimmi köpte den ena, så jag bara måste fixa en till bur. Har jag tur finns det någon ledig på uthuset… Argente-hanen är till salu, om någon är intresserad. vattnadals Notos heter han.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Muszimba
0

God lunch.

Jag har städat 1 musbur, gosat lite med mössen, plockat bort all julgransgrejer på julgranen, kastat ut granenfrån balkongen, damsugade golvet och ska strax gå ut & slänga in granen i grovsoprummet i mitt bostadsområde(ligger mitt över gatan).

mandymoo
0

#10 bröder till Nyx då antar jag?

Vattnadal
0

#12 Japp, kommer att spara albinon som är satin, och hoppas att han hullar på och blir pigg, efter att ha varit inte hack-kycklimng som blir biten, men redigt påsatt at 3 bröder. Sparar även chinchillan som är satin, och 2-3 av systrarna, men vill inte ha 3 bröder i olika burar..,.

MVH Elin

mandymoo
0

Nej man vill ju helst ha killarna i samma bur så länge som det bara går *ler*….

När är dom födda o mamma… vet att det var din Rapunzelhane som var pappa - eller kommer jag ihåg fel?

Jag som aldrig gillat vita med röda ögon … har själv kvar en vit satin… så vackra dom är *ler*

Vattnadal
0

Jag kom på att jag ju kan dela av en av de delbara gallerburarna. Lite trånbgt får de, men kan sällskapa lite mer lagom genom gallret. Börjar de stressa och/eller bråka, så blir det en till bur på riktigt.

Jo, det är Reunion, mamman är VD Eris, de är födda 18/10.

MVH Elin

dreamiz
0

Vid den tiden är jag på jobbet.. Eller sover eller e ute med hunden om det är helg. Skrattande

[mjuue]
0

Hej igen. Jag har varit tvungen att återställa min dator från början. Det gjorde jag igår (tog 5 tim) … och nu så funkar inte min internetuppkoppling som den ska :/ Det går inte att få det trådlöst till modemet. Så när jag skriver det här står jag upp med datan jättehögt upp och den är inpluggat i modemet. Men jag ska fixa detta problem.. idag helst!