Stödmatade bebisarna.
Lite bilder tagna idag, inte så bra bilder. De har börjat smaka på den mat Rose äter. Alla lever även de två minstingarna. Några är mörka i färgen medan ngn är ljusare och då menar jag ej satin som ngra är.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Vilka näpna små saker… Ni har lyckats bra som styvmödrar, båda två. ^^

Du har gjort världens jobb Mymlis =o) Jag e imponerad!
De små e ju så underbart söta jueeh =oP
Synd att vissa måste kullas bort =o( Finns det ingen som vill ha pojkarna som sällskapsmusisar???
Kramarom!!!
#7 Hur ska jag vara garanterad att ingen av de hanarna används i avel? de som köper kanske tycker men den är så snäll, tam etc så varför inte få en kull på den fast de vet om mamman dog i epelepsi (hur det nu stavas). Jag vill inte föra mammans linjer vidare. Hade jag varit förmögen så kunde jag sälja mushanarna kastrerade men tyvärr inte gjord av pengar.

säger bara grrrrrrrr när man skrivit mycket o det blir error när man publicerar….
Du kan bara ta ansvar tills dess du säljer dom. Du talar om vad som hänt mamman, att du enbart säljer som sällskap o att du inte vill att dom ska gå i aveln. Sen kan du inte ta mer ansvar för dom du sålt.
Mer kan du inte göra om du ska sälja dom. Om du vill vara säker på att dom inte går i aveln har du bara 2 val (förutom då kastrera) det är att behålla eller ta bort dom.
#9 Och hur ont det än gör så kan jag inte ha hur många hanar som helst. Och jag vill inte sälja/skänka bort ngn av dessa i denna kull för att ngn sedan anv dem i avel.

Mymlan….jag förstår hur du tänker. Det är ju sant det du skriver.
Kramen!
Ps. Usch, jag såg ett vetenskapsprogram på Discovery om radiostyrda råttor med chip utanpå hjärnan. Det var två hårstråtunna trådar som gick in i hjärnan på stackarn =o( Sen satt en gubbe vid datorn och styrde dennes rörelser. När han stängde av så blev råttan förvirrad och visste inte åt vilket håll den skulle gå =o( URKhhhh…..