Gerbiler?
Funderar på varför det inte finns en tråd på iFokus för Gerbiler/Ökenråttor… Skulle vara intressant då jag mer än gärna känner för att skaffa två. Ingen som har Gerbiler?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Vi hade väl en sådan tråd, men inte så många här har gerbiler eller vet så mycket om dem så det blev inte så mycket…
Det krävs ju att nån vill vara Sajtvärd för en sida om gerbiler för att det ska bli en egen sida om dom.
Jag har fem gerbiler för tillfället. Har du frågor får du gärna höra av dig! Var på utställning i helgen o ställde då ut två av mina gerbiler o tre av mössen. Det var himla kul! Alltid kul att träffa folk med samma intresse o se alla underbara djur!
Vi har en smådjursträff här i Nässjö den 25 november. Då kommer det bla ett par gerbiluppfödare.
Jo, fast nu pratade Xtanlover enbart om en gerbiltråd… Det räcker ju till att börja med. Se bara vad marsvinstråden här gjorde…

Jag har två gerbilgrabbar med bur, ska sälja dom kannske :D
Om det fortfarande finns intresse kan jag försöka berätta lite om gerbiler.

dreamiz det tycker jag att du ska göra… men skriv en artikel så sätter vi in den *Ler*… behöver inte vara lång…
Ok, ska försöka få ihop nåt. Hur gör jag sen? Mailar den till nån eller??? E ju inte Medarbetare på denna sajten så kan ju inte publicera artikel själv.

Dreamiz, jag skrev min artikel om utställningen i ett word-dokument som jag sedan kopierade till den del som man skriver i när man skickar någon ett brev i kontakta(modell privat meddelande) till den som du vill ska föra in artikeln. Det är väl vad jag vet Mandymoo och Grodan utöver någon mer som du kan skriva till.
Ok, tack då vet jag hur jag ska göra! Får se om jag får ihop nåt imorn. Nu är det strax dags för kvällspromenad med vovven.
Usch den här dan har jag visst sovit bort det mesta av… Men jag behövde det. Men alltså ingen artikel idag men den kommer - jag lovar!!!!

Du kan hitta en anna tråd om gerbiler här med länkar till andra sidor där du kan läsa mer.
http://mus.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=c58d406a-f7ce-4615-9bed-2350945c98c1
Ok, ingen artikel aktuell för tillfället…