Skribenttoppen December
Skribenttoppen december månad, för hela iFokus.
ÅsaF 2434
Grodan 1461
mandymoo 1382
Kajsa_ 1088
gejsa 1004
LeffeD 993
lisette 961
Madde 890
Murre_Uddiz 798
Lotta_A 746
Tina_A 639
Annette 619
EddaM 613
Rickard007 597
Cattis 591
Juve 589
sarae 569
Hopi 558
WesthKiowas 556
Alex 541
Nijo 519
Lena 516
__iE 499
AndersE 497
cornish 493
Robert 486
Margareta 465
Pia 455
steffy 440
zzaga 436
Bertil 434
Uffe 431
myriis 398
NinaToy 393
LinaN 378
niklas 377
Lorita 368
Peppe 367
MatildaW 355
StefanW 347
Christina 344
Thessan_87 340
Xtanlover 340
johan 328
lothus1 321
bubbelbubbel 317
JossanH 311
Mervi 305
CBA 295
Shailina 287
I november hade jag skrivit 490, nu 639! Kul att det går frammåt, och Åsa ligger 1a som vanligt :P
Ska skriva mer denna månad för att klättra lite högre i januari!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag tycker eg det är rätt dumt om folk tävlar i att skriva mest inlägg - då är det risk att inlägg blir onödiga och det blir "spam" över forumet. Men jag ser inte heller att folk inte vågar skriva. En bra jämnvikt av våga skriva men bra, kloka och skojiga inlägg.
Att sitta och posta ett och samma inlägg på 20 olika ifokus-sajter anser jag dock är spam och sådant pysslar inte jag med i a f. Jag postar en - i mitt tycke - intressant tråd på en sajt och på en annan sajt en helt annan tråd. Blir högre kvalitet på det sättet samt att sajterna blir olika varandra i innehåll - har de samma eller liknande trådar blir de ju väldigt lika varandra.
#2: Ja, jag tycker inte heller att man ska hålla på med spam. Men att skriva lite "roliga och onödiga" saker ibland i vissa trådar tycker jag är kul :) Ex, chat-trådar eller saker lite utanför ämnet som vad man gjorde på nyår eller önskar sig i julklapp osv, håller du med?
Men att svara på inlägg man läser eller vara lite bättre på att starta nya trådar är något jag ska anstränga mig för nu! Brukar ofta läsa och läsa och inte svara!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag håller med Grodan att det känns väldigt fånigt att folk "tävlar" om att göra flest inlägg… en sak om man är aktiv o skriver i olika trådar olika saker… men spam liknande saker är helt onödigt… o som sagt det blir lika på varje sajt man tittar in på…. som nu när det skulle önskas Gott Nytt År… varför inte göra det i en o samma tråd?? Nej det skulle öppnas nya trådar så att "det syntes" o var man än gick in - på varje sajt så såg det exakt likadant ut i forumstrådarna… kändes helt onödigt..

Oh jikes, det var inte lite man måste skriva för att komma med på den listan :O Hur hinner ni ta hand om djuren? :P
vi som toppar listan är hemma hela dagarna 
såfort jag är frisk och jobbar igen kommer mus-ifokus att dö 
andra aspekter
- jag har över 200 nedslag per minut
- jag har perioder då jag skriver mycket och perioder då jag inte skriver något på flera dagar
- jag föredrar att skriva när det inte är slött

En annan sak är att man kanske är med i olika diskussioner på fler än en sajt.
Men min siffra i dec - jag undrar om den verkligen är riktig… känns inte som om jag skrivit så mycket mer nu än månaden innan…
Det skulle vara 46 inlägg om dagen… är det bara inlägg som räknas eller är det typ dagbok, gästboksinlägg osv också?
gästboksinlägg räknas inte och inte heller mail, men dagbok gör

Okey roligt att veta .
jag ska i a f inte toppa den där listan i framtiden - förhoppningsvis inte ens vara med bland de uppräknade!!! 

Nej jag hoppas helt klart att jag sjunker tillbaka i den igen … tror inte helt på den där ovan om jag ska vara ärlig…
#10 & 11 Ska ni inte vara/ vill inte ni vara aktiva!! :O :O Ooo

Jo men vi behöver inte ligga i topp på listan… jag gillar inte sånna här listor … det blir en tävling som är helt fel… folk kommer att skriva rent ut sagt "skitinlägg" överallt bara för att komma upp o visa att dom finns med på den.. eller posta samma sak på flera olika sajter…
Sen så har man faktiskt ett liv utanför datorn också *ler*
Jo jag förstår vad du menar…jag gillar inte reklam o spam. Gör inte sånt själv.. vad är det för mening? :/
Jo alla har väl ett liv:P Kan inte du berätta om mässan mandymoo? =D Jag är så nyfiken…

Nepp ni får vänta ;) nu ska jag nanna…
*hihi* okey.. då

Jag är 4:a :)