Billigt inredningstips
Har lite dille på att inreda och inreda om till mina möss, sen gillar jag även att göra det med träsaker så därför har jag börjat fynda en massa små korgar på olika second hands. Finns i alla möjliga former, och ofta hittar man bedårande obehandlade saker.
Häromkring kostar de mellan 1-5 kr styck, är enormt uppskattade av mössen, och gör att man lätt kan byta till ny och fräsch inredning allt eftersom de har sönder det eller man tröttnar :)
Nu har jag inga bra nya bilder, men så här har det sett ut i ett terrarium (numera är där fler korgar)
Ja, korgarna är underbara! Väldigt uppskattade och ger ju mer variation än det utbud man hittar i djuraffärer. Tror jag ska ta en vända på kupan i morgon, sugen på nya roliga saker :)
Paulina
Smart idé :)
Själv så fick mina möss mina gamla och trasiga skor idag ;D
#2 ynk.. jag vill ha mer korgar!!! ser du sånna ljusa som i #1 får du gärna hugga ett gäng till mig hehehe om inte vi tutar dit också vill säga
#3 åhhh va kul! fast mina skor går i första hand till illrarna… eller ja de hugger de nya och jag får de gamla :)
#4 I'll fix om de finns :)
#3 Häftigt med en hel sko, det tvivlar jag inte en sekund på att de skulle uppskatta! Jag har dock 41 så det blir lite mycket sko i ett terrarium om jag ska knö in mina gamla pjuck där ;)
Paulina