Mina pyggisar!
För några dagar sen så föddes det en liten kull här hemma på två små, rosa och söta pygméungar :) Mamma mus var sååå duktig på att sköta om sina bebisar och fick hjälp av våran äldsta hona, som dagen efter lagt dit tre ungar till ;)
Plockar med dessa små sötisar var dag för att få de så vana som möjligt!
Pluttisar :D
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Sööötaaa! Jag vill ha! :D
Jag får komma och hälsa på någon dag, när jag är lite friskare än vad jag är nu….. :P
Haha jaaa niffen du får koma o välja sen ;)
Haha jag är också sjuk XD Kolla sista bilden på den längst ner
DEN TVÄTTAR SIG! XD
Ajm in löv <3
Det är en ruskig storleksskillnad på dom egentligen :P
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Yay :D
Jag såg det… läskigt gulliga alltså 
Hihi^^
Så hrlig liten pyggisfamilj jag har på nu 11 individer :D
Love <3
Snuttisar… <3
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

ja jag skulle kunna äta upp dom XD
Idag är ögonen öppnade på dessa fem pluttar..
Hittade doch fem nya ungar idag från tjockishonan, hon födde imorse XD
Jag får nog lägga ut en annons snart :P
Har du bara honor eller har du familjegrupper?
Just nu har jag två grupper… En med mina nya honor och en med min "grundstam" från Kerstin och Kent :)
I denna grupp har det hittills funnits endast en hane med resten honor, nu med dessa nya ungar vet jag inte hur det blir med uppdelningen men hoppas på i alla fall någon hane så jag kan få till nåt med de nya danska honorna XD