Fröken Lugn
Nej va mysigt med möss som sitter still, ingen av mina har någonsin varit specielll gosiga utan springer bara omkring som galna jämt, ska nog köpa möss från uppfödare nästa gång så man har större chans att få lite lugnare möss :)
#5 Tror det är väldigt individuelt, den lugnaste musen jag har utöver denna är inte i närheten av detta lugn. Denna tös är väldigt utstickande :D
Hälsningar Malin
men vilken söt tös!!! Dina möss är så ljuvliga malin!
å vad söt! jag har oxå en sån där lugn mushona :) dom är hur mysiga som helst.
Bilden i #4 är ju hur söt som helst.
//frida
Just den här tösen ska inte stanna här, hon har bara mellan landat här tills hon ska till nästa hem.. Men som det ser ut nu verkar familjen ha backat ur sitt musköp :(
Hälsningar Malin
Tack Sarae, men dina är ju också ljuvliga! ;)
#8 Helt underbart när dom har sånt temperament.
#9 Tack tack :D
Hälsningar Malin
#10 hihi då är det bara att posta henne hem till mig :) Hade vart kul med en lugn mus som omxäxling till mina kamikazee barn :)
Sarae jag vet inte var du bor men jag ska faktisk till sthlm på onsdag och kan då ta med mig någon av mina ungar dit och ev den här tjejen med. (Familjen svarar inte och antar att dom backat ur)
Hälsningar Malin
Ohh så fina möss du har Malin. Hon ser nästan lite drogad ut när hon ser så avslappnad (fast såklart är hon inte det :P )
#14 Haha ja min kompis sa samma sak precis när jag visade bilderna! :P Nej hon är inte drogad ;) men hon hade inga problem att somna när jag lagt ner kameran! :D
Hälsningar Malin
Såklart hon inte är :D men hon ser nästan lite ut så. Jag har en katt här hemma som beter sig likadant. Så fort man håller i honom så bara "dör" han. Ganska roligt
Haha, kanske är det lite iller i henne? Då menar jag Phoenix-typen av iller, dvs den som hänger som en urtvättad raggsocka direkt du tar upp honom ;)
Hon är supersöt!
Paulina
#17 Låter precis som min kompis iller Oskar, han däckar också så fort man tar upp honom :P
Hälsningar Malin