Vi bor kvar!
Bara för att det finns för många trådar om möss som vill flytta, flyttar eller har flyttat, känner jag att jag behöver en tråd med de som bor kvar.
Först ut en liten svart kille - dammig och med tanöron… är han inte för go?
(jag har INTE ansträngt mig för att det ska bli ett snyggt fotokollage…
)
Sedan får han syster visa upp sin härliga person.
De är helt underbara i temperamentet. Lugna och trygga och inget hoppande - dock var jag väldigt skakis o nervig så jag lyckades inte ta så bra foton.
En hel kull med helt underbara himalayan. De ska bo kvar varenda liten bit! Mitt julgodis. Är så glad över dem. Och förvånad över hur himla trevliga de är. Känner mig oerhört lyckligt lottad som får äga dem, samt givetvis äran att ha fött upp dem. När jag är lite nere behöver jag bara gosa lite med dem så är jag lycklig igen.
gah vilka bajsbilder… sårri, men jag hatar min kamera… är så sur att jag köpte skiten… skulle köpt en begagnad av den gamla som jag VET var en bra kamera… nåja, vad är en bal på slottet…
lekte lite med julgodis
OMFG. Tanöronen måste vara bland det sötaste jag sett! :O <3
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
#4 han är en liten nalle… 
de här grabbarna skall också stanna hos mig, åh, vad jag ska pussa på dem
Mwahaha kille ett ser ut som ett marsvin med stora öron framifrån!! Vilken tötis! 
Himisarna är jättetjusiga! Härliga öron.
Och krulle och krulle ser också mycket pussvänliga ut.
//frida
Oj vilka fula hemska möss….ush och fy för sådana bilder… 
jäpp, min kamera suger
fast bilderna behöver inte vara så snygga, för mössen bor kvar här - de ska inte säljas… 
Åh, fler sånna här trådar! :D
Gud så söt bild i första inlägget Grodan!
Jag håller med dig om att det vore kul och se vilka möss som får stanna hemma :)