Mus iFokus

Mus

Etiketter: köpessäljefterlysningauktioner
Läst 546 ggr
Chippers
0

Dunabur eller hamster gallerbur sökes

Hej!

Jag vill köpa en dunabur eller en gallerbur för hamstrar. Måttet ska minst vara; 70*40 men helst större. Maxpris: 200:- . Finns i sthlm, älvsjö. // Alexandra

Alexia
0

HejsaN! jag har en dunabur, men ska ej sälja den :D men har du provat på blocket att kolla?

Chippers
0

Hej! Ja, jag har kollat på blocket, men de flesta burarna där är så små och dyra. Men de som jag vart intresserad av har jag mejlat till men ännu inte fått svar. Men jag letar på för fullt efter en bur, helst duna!

Chippers
0

Snälla, jag behöver verkligen en hamsterbur .. så stor och billig som möjligt ..

Grodan
0

Vilken hysteri!!! Sök på blocket och zoonen! Mices sålde massor av begagnade burar förut - finns en tråd här under säljes.

För övrigt ser jag att du inte är medlem i mus-ifokus längre, varför inte? Gråter

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Chippers
0

Grodan: Tack så jättemycket för hjälpen av annonserna du tipsade om! Har ev redan hittat en bur, men är inte helt säker.

sen: va?Räcka ut tungan Jag är visst medlem här. Annars skulle jag vl inte kunna skriva i trådar? Fundersam ;P

mandymoo
0

Nej Chippers - du är inte medlem här på mus ifokus… o jo man kan skriva på alla sajter oavsett om man är medlem i den eller inte.

Du är "bara" medlem i marvin som jag kunde se när jag tittade in till dig. För att bli medlem så får du lägga just den sajten som favorit. Och du är hjärtligt välkommen att bi medlem *Ler*

Chippers
0

Okej! Men nu är jag väl medlem här? La till sidan som favorit.Glad

mandymoo
0

Ser inte ut som det… men ta o kika på det igen Chipper o sen om du inte får till det så säg tii. Då får vi ta det med killarna som sköter tekningen på sidan.

När du går in på din sida så långt ner på höger sida ser du vilka sidor du har som favoriter. Eller i listan på höger sida - dom som ligger högst upp där är dom du är medlem i.

Chippers
0

Det står först "Mina sajter" - Under där finns marsvin och mus …

Chippers
0

Jag ska iaf ha mus på favoriter .. och marsvin då.

mandymoo
0

Ja nu finns du med som medlem *ler* Välkommen

Chippers
0

Ah, bra! Tack!Glad

Grodan
0

Härligt!!! Tack Chipp!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️