Go morron 13 jan `07
Sovit gott? inte jag… ska nog försöka vila lite, men först bajsa dåggen

Godmorgon! Jag har sovit som en stock. Hade en vakennatt för ett par nätter sen. Jag vaknade av ett ljud som fick mig att tro att en bur åkt i golvet. Men nej, det var sonens kompis som vält en stege. Killen själv hittade jag på knä bredvid dotterns säng och sitt täcke hade han slängt in i skrubben….. Inget ovanligt att den killen både pratar och går i sömnen.
Efter det låg jag och funderade på allt möjligt ett par timmar innan jag till sist tog till Kalle Anka för att somna. Det är ett jättebra sömnmdel…
På programmet i dag står det innebandymatch för sonen. Behöver inte åka så långt i dag, bara in till stan.
(Den där la sonen till för han har längtat efter innebandy hela jullovet…)
Gomorron!! :) Ska o prodansa idag.. det är därför jag gick upp så tidigt ;) Streetdance alltså…
Ha en bra dag allesamman!
God förmiddag eller nåt… steg upp för trekvart sen, såå skönt med lång sovmorgon! Ska bara kolla här lite sen sticker jag till hästen. Men det blåser som in i norden så jag tror inte det blir nån ridning av (hon kan bli lite jobbig pga det). Egentligen vill jag bara stanna hemma och fota möss, för vi har skaffat en ny laddare och nya batterier så nu ska jag kunna ta kort utan att batterierna tar slut efter en bild…
Gomorron
Har förstås vart vaken några timmar nu, men det är först nu som jag "kommit fram" till den här tråden 
Hej hej allihopa!:) har varit på provdansen nu (blev en lååång dag) och jag kommer att börja på streetdance :) En termin… börjar om två veckor. Det är 1 timme och 20 minuters restid för mej att åka dit… och det kommer va på torsdagkvällar. Så ja.. jag får äta middag efter skolan.. fixa nåt. Och sen åka iväg. Kan inte precis äta mellis när jag kommer hem kl 15.30 och sen äta middag klockan 16.00 :P Haha

#6 Du får äta tidig middag kl 15.30 och sen mellis när du kommer hem *ler*
#7 Ja.. hehe :P Exakt. Kommer hem vid 21.00 så ja det blir nog bra! Tack för tipset!

mailn du vet - jag är mamma ;)
*hihi* Ja.. och en väldigt bra mamma ;)
Streetdance… Åh så himla kul det verkar!!!

#10 jag tackar *ler*
#11 Det är otroligt kul! :) Jättejätteroligt! Ska kanske upptrda på nån teater också… som vasa teatern *ler*
#12 Var såå lite… :)