Lilla Thelma är död:(
Thelma finns inte längre.
För någon vecka sedan märkte jag att hennes mage började växa. Såg nästan ut som om hon skulle haft bebisar men efter att ha vänt upp och ner på varenda mus så insåg jag (såklart) att jag fortfarande bara har honor. Men ändå…
Tänkte då tumör, men den kom så väldigt snabbt. Detta är även musen som för några månader sedan såg ut att hålla på att dö men repade sig över natten.
De senaste dagarna har jag haft koll på henne men hon har betett sig precis som vanligt. Busat och sovit med kompisarna. I e.m så kom hon som vanligt när micron sa "pling" men nu inatt när jag skulle värma lite mat så kom hon inte.
Då anade jag genast oråd och lyfte på favoritstocken. Och där låg hon. Hon såg ut som om hon bara dött i sömnen.
Stackars liten, hon skulle fylla 1 år på fredag.
Är orolig nu för jag har hennes syster med, hoppas att hon ska få leva lite längre.
beklagar :(

tröstkram
Beklagar :(
stackars liten :(

Visar hennes syster några symtom?
Deras föräldrar lever här hemma,dock har deras mamma blivit lite skröplig sista månaderna,men hon äter och funkar jättebra.
Deras pappa är i superfint skick,stor,maffig och väldigt allert.
Beklarar att det söta Thelma inte ärvde det
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Lilla tösen då! Beklagar verkligen!
Paulina

Beklagar Ulrika. Det är jätte jobbigt när de går bort. Enligt mig det enda felet med möss, de lever alldeles för kort tid.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
beklagar verkligen :(