Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 468 ggr
[veralera]
0

Mitt senaste tillskott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För första gången i mitt liv har jag köpt ett djur i en djuraffär! En liten långhåring blev det, hade inga planer alls på att köpa den men var ju bara tvungen (A)

Hur ofta ser man sånnahär sötsaker i en liten godis, oj jag menar DJURaffär?;)

[veralera]
0

Kan tillägga att den är mycket mycket långhårigare i verkligheten än vad den ser ut på bild!

[veralera]
0

Kan också tillägga att efter att vara van vid en mus som beter sig som en råtta, så var detta en riktig besvikelse! Rent temperaments mässigt.

Men tycker om den ändå.

[veralera]
0

Lite jobbig att fota. Vill inte sitta still. Blev lite chockad över att vara någon annanstans än sin bur, (riktig blygis).

Synd att det inte syns hur söt den VERKLIGEn är…

UlrikaD
0

Är det en hona eller hane?

[veralera]
0

Hane:P

De andra i affären var honor, därav ensamheten:( Försökte ju sätta ihop han med Mowgli men det uppskattades inte från någon av parterna…

Aviendha
0

Sötnöt!

Läste historian om Mowgli, helt.. otroligt! Det hade jag verkligen velat se live och studera! (jess, nördgenen kommer fram :P)

[veralera]
0

Haha har du vägarna förbi är det bara att titta in och kolla;) Haha nämen ja… Mowgli är otrolig. Men ja, efter honom var denna musen något av en besvikelse i temperamentet… Men det blir nog bättre när den känner sig mer hemma:)

Grodan
0

Om du nu känner att det var ett felköp - du köpte ju killen som sällskap till Mowgli - så kan du ju alltid lämna tillbaka den!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Littlem
0

Jag skulle gjort som du!  Otroligt söt kille!

[veralera]
0

#8 Oh nä nu är jag kär! Fast ja… Funderade på det första dagarna… Men är ändå så mycket med alla råttor och så så ja… En mus till gör väl inte så stor skillnad ;D