Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 330 ggr
mandymoo
0

Godmorgon måndag 15 jan

Godmorgon allihopa - sitter o funderar på en helt dator fri dag ;)

Min dator segar i allt, får fel hela tiden o datorn startar om… har försökt med allt jag kan komma på men tycker inte alls att den fungerar som den ska ändå…. *Ler* Får ta hjälp!

Sen ska jag hitta min Avatar igen…. o bilden jag hade på sidan… sen få ihop lite mer text till sidan igen… ja det var nog dags att uppdatera ialla fall - nu blir jag tvungen *Ler*

Annars så vill jag bara krypa ner o bädda ner mig… har lite feber… trött… ja vi försov oss imorse sånt är inte kul alls. Sen är det sånt här äkligt kyligt regn ute som jag vet för att allt är så halt… ser inte fram mot att köra till stallet sen … för att inte tala om att jag vet att mockningen idag INTE blir kul = allt måste nog ut.. bara hoppas på att det finns halm inne…

Kramar om er alla - ha en bra dag

svartlila
0

Godmorgon

Benjy
0

jobbigt, min dator jävlades igår. Måste nog omformaters eller vad det nu heter. Iof var det ganska bra ändå satt och gjorde massa läxor istället :D

Ska snart till gympahallen, har bara en lektion idag på en timme *skönt*

Morsning!

maddemusen
0

#1Huvva! låter som en jobbig dag och vädret till och med jävlas…..

Hoppas att det går bra i alla fall!!

Jag skall kolla in en ny lägenhet i kväll får se om det är något…Den ligger mer centralt  iallafall…Nu är det så långt till allt och det är lite lång restid till jobbet… 3 timmar t o r kortar ner det med 1 timme iallafall..

Ibland är det lite B att vara utan körkort…

Ungefär som när man vill åka och titta på möss och så….

mandymoo
0

Ja men snart kommer Cosmonita hit o fikar - hon ska förbi o hämta en säck med mat till sina småttingar (möss o råttor) så då ska jag koppla av o inte bry mig att datorn inte vill som jag vill… sen ska jag terrorisera någon ikväll som få ge råd - sen kanske jag kan fixa själv *Ler*

Hoppas att du gillar den nya lägenheten… jag skulle också vilja ha en… större. Men sen trivs jag med läget *Ler* Undrar om jag kan bygga ut bakåt ;)

[mjuue]
0

God afton :P

Jag har inte druckit mjölk på två månader nu.. pga av det här med mjölken med baggar i :/ Och arla! Dom gör inget åt det blir så arrgghh! Och jag har bestämt att jag ska börja dricka igen.. för det är farligt att inte dricka mjölk.. där finns ju alla vitaminer, mineraler och allt kalcium man behöver för dagen.. eller nåt. Så istället för att ha brist på detta.. så är det bäst att dricka mjölk.

maddemusen
0

Du är ju  så påhittig så du fixar väl en utbyggnad???

På en liten stundFlörtOskyldigSkrattande

mandymoo
0

Visst - slänger upp lite väggar o tak *Ler*

Vattnadal
0

Jag har jobbat idag, och är lite vrång och tjurig för jag gjorde för många dumma saker igår, dammsög hela huset, tokdammsög stora matten nere som var knökfull av hundgår, skakade sängkläder, dammsög bort hundghår från hela sängen och kanske höll jag i mig knasigt i 4-hjulingen när vi var ute och tränade hundarna. Ska ta det lugnare imorrn, när jag är ledig. Ska bara vika lite tvätt och städa akvarium. Sedan ska jag pyssla med mössen. Ska nog ta bort en hane, som blev så sönderstressad av sina bröder att ingenting verkar hjälpa för att få tillbaka hullet och livsgnistan igen…

Nu försöker Raksha bädda på mattan i hallen för att vi aldrig går och lägger oss. Ska ut och snabbkissa henne och Vidar, borsta min tand, greppa Törnfåglarna (japp, det är tom första gången jag läser den) och krypa ner under täcket. 

Godnatt på er!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter