Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 607 ggr
Fairytail
0

En mus i kaffet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det något bättre sätt att spendera sin morgon än med sina små älsklingar?

Nu när jag har flyttat så har jag bara en muspojke med mig, Kung Caspian, de andra är kvar hos mina föräldrar så länge.

Caspian är en liten speciell pojke (för mig), han brukar vara med på skrivbordet när jag pluggar, han springer runt bland pusselbitar när jag pusslar, skuttar runt bland lakanen när jag sitter i sängen och läser. Men imorse visade han hur mycket han tar efter matte. Haha

Nu sitter jag vid skrivbordet med Caspian och för en liten stund sedan fick han mig att börja gapskratta!
Jag har nämligen min älskade kaffemugg med mig och den stod nära min "pappershållare". Då ser jag ur ögonvrån att han har hoppat upp på högen med papper, står med båda framtassarna mot kanten av muggen och kollar ner i kaffet. Min första tanke var ju självklart…"Kameran, min kamera, var är min kamera.." Naturligtvis var ju den i andra sidan av rummet…
Medan jag sitter där och tittar på honom så doppar han ner nosen i kaffet, ingen aning om han drack av kaffet, men han doppade ner nosen och munnen i alla fall. **Så himla gulligt!
**Sådan matte sådan mus. Det ska bli min nya slogan…:D

Fairytail
0

Han tycker lite mycket om att gosa som att pussla så ibland är det svårt att välja..Skrattande

Fairytail
0

Busmusen nummer 1 Kyss

MusCarro
0

Härlig mus :)

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

Grodan
0

shitt… rubriken… var precis det som hände igår… jag pysslade med små möss som inte öppnat öjgånna än och plupp så skutta en ner i kaffet… fick skölja av den… tur att det inte var skållhett… men det var inte heller kallt… Förvånad första gången det hänt… premiär… Foten i munnen

fina foton…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
0

Kyss

imsuchadiva
0