Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 995 ggr
Jennipher
0

Mössens bur :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde en helommöblering i mössens bur idag. Jag rengjorde buren igår, men blev inte nöjd med den enda gren jag lyckades fixa till buren. Därför begav jag mig ut för att leta grenar och en sten idag. Jag hittade vad jag letade efter och är väldigt nöjd när jag ser mössen glada klättra runt i buren just nu :) Det gör mig så glad! Jag har lite fler tillbehör, som t.ex. en bädd och ett hjul, men de är i tvättmaskinen för tillfället (inte hjulet, men hjulets "matta" dock :P).

Det är förrästen tre nytillskott, som jag inte har presenterat här ännu. Jag kan lägga in ett par bilder på mössen också, men först tänkte jag visa buren :)

Ni får gärna kommentera vad ni tycker :)

Jennipher
0

Här är en lite närmare bild på grenbygget :)

sarae
0

så fint de har fått det! Förstår att de har superkul!

Jennipher
0

#2 Tack så mycket :)

Och så lite bilder på mössen. Första bilden är på Tess :)

Jennipher
0

Här är Doris :)

Jennipher
0

Och till sist Mimmi, som dock var något blyg vid fototillfället…Det var precis när jag fått hem dem, så jag ville inte vara på dem för mycket och lyfta då…Bilderna blev dock kanske inte de bästa..Ska ta bättre bilder senare :)

Jennipher
0

Såhär var deras bur när jag fick hem dem för ca en vecka sedan. Visst var det en del grejer i den, men det fanns inte så mycket klättermöjligheter och vad jag har märkt på mina tjejer så är det riktigt skoj :)

Jennipher
0

Här är en bild på när mössen får utforska sin nymöblerade bur :) Dock är det svårt att fota springiga möss, så Mimmi ser lite läskig ut på bilden. Tess i bakgrunden :)

imsuchadiva
0

Fint du har gjort det :)
men tänk på att grenerna behöver tvättas i kokande vatten och/eller läggas i frysen så all ohyra dör.

Jennipher
0

#8 Tackar :) Jo, jag är medveten om det och har tvättat allt i kokande hett vatten, både grenar och sten :)

Faxlin
0

Åhh va mysigt de fått det töserna. Och fina namn har du gett dem med. :-) Man blir så glad när man ser att ens bebisar får det så här fint.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jennipher
0

#10 Åh, tack så mycket :) Det var kul att höra!

MP160
0

underbart ju Skrattande