Godmorgon, onsdag 17 jan
Hallå alla som är upp och vakna nu på morgonen, och även hej till er som läser lite senare.
Vad ska ni hitta på idag? Jag ska skjutsa min dotter till skolan och sen genast krypa ner i sängen igen… har feber o ont i hela kroppen, huvudet känns inte alls som det borde…. så det blir en panodil till och sen ner i sängen…
Hoppas att eran dag ser roligare ut *Ler*

Jag gick aldrig och la mig *lol*
Ska göra det snart…hmmm…..
Gomorr på dej oxå =o)

God morgon.
Jag har varit uppe nu i ca 1 timme och käkat frukost utöver att ha tittat på TV:n. Kände att ögonen behövde vakna till denna andra gång jag är vaken för idag. Var vaken när min kille stack till jobbet vid 05:50. Går själv på pennecillin för den förkylnings-infektion jag har i kroppen och varit där sedan Husdjursmässan började….har tills på lördag med medicinen. jobbar på ändå.

Hoppas du kryar på dig snart… inte kul att vara sjuk.
Jag var sån förr att jag alltid tog mig till jobbet trots att jag var sjuk och inte kände mig helt bra… Nu är jag mer försiktig. Delvis för att jag märkte att man ofta drog ut på tiden tills man blev helt bra. Man vart oftast lite bättre o sen dålig igen … Men sen framför allt för att jag inte vill vara den som smittar andra…. det är då det bara går runt o runt o ingen blir bra…

Mandymoo: jag är redan bättre med5,5 dagars behandling, hostar nästan ingenting, nästan inget slem i halsen och förkylningen är oxå nästan helt borta.
Jag var hemma de första 2 dagarna med medicinen så den skulle kunna börja verka utan några extra bekymmer.

Va skönt att du känner dig bättre :) finns ju inget värre än att vara sjuk… hosta är det jag tycker sämst om …
blä jag vill oxå krypa ner i sängen igen..jag är sjuk oxå men måste jobba ush.

själv börjar skolan klockan 1 och slutar 16.15…. och jag har inte gjort engelskaläxan (duktigt mimmi!)
God lunch allihopa. 

Goddag får väl jag säga då.
Börjar med en tröstkram till mandymoo, och ett stort krya-på-er till alla sjuklingar!
Jag sov till 9, mumsade frukost till lite animal planet. Gick sedan över till att klä på mig, frukostera hundarna, skicka ut Kristers monster i hundgården, rasta Raksha och Vidar (fick träna lite extra med Vidar, då grannarnas farliga lhasor var ute) och sedan en stund här vid datorn.
Idag ska jag se till att ha skötselordningen av mina djur utskriven med stora tydliga bokstäver (ifall mamma och pappa kommer utan glasögon igen) skicka en shåppinglista på det nödvändigaste åt Krister (surt med sant, är att vi har tomt i skafferiet och bara 400 kr kvar, lön först om en dryg vecka, suck) städa burar åt några möss, råttor och fåglar, städa bort lite hundhår på golven, vika lite tvätt och packa inför stugveckan. Jobbar och kommer hem vid 8 to och fre, så jag tänkte att jag ju kan packa allt utom necessären redan idag. Måste välja en stor hög med böcker att ta med, och några filmer… Ska vidare baka 6 mumsiga limpor ikväll, så vi slipper äta köpebröd i stugan.
Kommer att skriva massor av registreringsbevis, så ni som skanar spåna från mig, få dem postade senast nästa vecka.
Avslutar med en stor kram till alla, sjuka som friska!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
God afton :P Ja nu har det varit en sån där jooobig dag ;P Blev lite rädd där ett tag.. jisses :O Och ja.. vet inte.. vad jag ska skriva om idag