Mus iFokus

Mus

Etikettergenetikfärgerhårlagteckningar
Läst 359 ggr
MoaL
0

Nya möss

Nu har det kommit upp nya möss hit till djuraffären, som Tomas har beställt till mig. :) En liten agouti-hona, en svart hona, en svart fox-hona, en svart hane, en rödögd vit hona samt en hane som jag faktiskt inte ännu har hittat färgen till. Han är lite smått ljust, ljust sandfärgad, lite grått, vitt och ljusbrunt blandat till en färg. Svårt att beskriva. Svartögd är han ivf. Hemskt söta är de allesammans. :) Hanen jag inte vet färgen till, har en färg som inte passar in någonstans på svemus sida. Inte som jag kan hitta i alla fall.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

mandymoo
0

Så du kunde ha flera möss ialla fall då trors att du började plugga?

MoaL
0

Jepp, nu behöver jag för att ormarna ska kunna leva, och för att min ekonomi ska funka. Dessutom har jag inte fjorton råttor längre, så.. *rycker på axlarna*

Mvh,
Moa

mandymoo
0

Ja det är ju jätte kul att saker ändras så att man kan ha det man vill ha. Och jätte kul att du kunde få trevliga möss upp till dig.

Men du har alltså möss för att ha mat till dina ormar? Eller missförstog jag nu.

MoaL
0

Nej, de ska paras och så kullar jag bort vissa ungar (främst hanarna kommer väl att åka). Jag ger aldrig levande till mina ormar. *skakar på huvudet* :)

Mvh,
Moa