Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 445 ggr
[mjuue]
0

Ursäkta men måste bara får säga det här!

Jag har skrivit väldigt många dagboksinlägg.. som ni säkert märkt. Och nu alldeles nyss när jag skulle skriva ett till stod det att jag inte hade någon dagbok, klicka här för att skapa en. Och jag blev helt paff.. och jag klickade där … O vips så var den borta! Ville bara säga det.. o vet att det hänt andra också.  Sushifish har också förlorat sin dagbok för fyra dagar sen.

Tänkte bara informera detta till alla som tänkt skriva nytt dagboksinlägg:)

Mymlan
0

Mina gamla är oxå borta men det gör inte mig ngt.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[mjuue]
0

Jag hade minnen skrivna där:( Så det var därför jag blev så ledsen. Och jag hade sparat alla viktiga och roliga dagboksinlägg på word. Men jag återställde min data för några dar sen.. o word dokumenten kom inte med:( och då blev jag jätteledsen.. så nu var det extra viktigt för mej att ha min dagbok.. men nu e den borta.

#1 okey.. alla kanske inte drabbas lika hårt

dreamiz
0

Det råkade jag också ut för!

mandymoo
0

Det är så att för någon dag sen så hände något och mycket försvann på olika ställen, dagböcker, bilder, Avatar, personliga sidor osv…

Killarna som håller på med iFokus fick prioritera lite vad dom skulle "rädda"… foruminlägg, nya Artiklar eller personliga saker… valet är ju väldigt lätt eller hur.

Dom kunda ha tagit o kört en back up sen natten innan för att låta allt se ut som det gjorde då - MEN då hade allt som skrivits i de olika forumen under den dagen förlorats…  och att lägga in dom personliga sakerna igen är ju lättare än allt det andra.

Vet att dom fortfarande håller på att fixa - om ni fortfarande inte har era dagböcker så skriv det här så ska jag föra det vidare så får vi se om dom kan göra något åt det *Ler*

mandymoo
0

malin men din dagbok finns kvar om man går in på din sida…

Det är så att killarna som pysslar med detta vill veta om det är några som inte kommer åt sin blogg/dagbok så det vore bra om ni som inte har den kvar kan berätta det så att vi kan föra det vidare.

[mjuue]
0

Konsigt :O Den var borta alldeles nyss! Det stod till och med att jag inte hade nån. Men det är sant :'( Men vet att sushifish inte har nån ..eller sin gamla är borta .. försvann för 4 dar sen.

mandymoo
0

Nu har jag sagt till o fått svaret o även kollat att även Mymlan, Sushifish o dreamiz har fått tillbaka sina gamla dagböcker *ler*

Någon mer så säg till