Malvia och Elitini
Förutom Foxy fick jag även två jätte fina dove tan honor, lilla Malvia och Elitini :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
*leker i den populära bollen*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Elitini gör sig fin ^_^
_
gillar den här bilden, den är mysig på nå vis :)
_
jag måste nästan erkänna, att jag blev alldeles stum när jag fick hem dessa möss. visst, jag var beredd på att de skulle va fina.. men inte såå fina. älskar deras färger, älskar deras glans. älskar deras personligheter å hur dom sätter mig i trans *rimmar lite på kuppen hihi*
_
har minst bilder på lilla Malvia, hon är förkyld å vill inte komma ut så mkt vilket är förståeligt. men när hon väl är vaken e hon minst lika go å nyfiken som de andra! :)
å först trodde jag att det skulle bli svårt att skilja på henne och sin likfärgade syster, men hallå… det är ju stor skillnad på dom! Malvia är mkt mindre å ljusare i pälsen, å personligheterna skiljer ju också. man skulle ju se skillnad på möss även om man hade tio kolsvarta.. tror jag? :P
_