Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 689 ggr
Charlie2006
0

Möss sökes

Nu söker jag antagligen två mus tjejer eller mus killar. Har aldrig haft möss förut men har ägit/äger både dvärghamstrar och guldhamstrar i över 10 år. Samt gerbiler och marsvin i några år.

Hälst söker jag långhåriga, men det spelar inte så stor roll. Dom ska vara tama och hanterbara.

Bor utanför Göteborg så skulle underlätta om dom finns i Göteborg eller Borås.

Ni får tag på mig på min mejl/msn magnussonfrida@hotmail.com eller på min pm här på iFokus.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Kan även tänka mig att ta imott en mus kille, beroende om det är änklare med 1 mus kille än 2 ;).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Blackberry
0

Finns en som föder upp i partille, hur bra de är kan jag ej säga då jag inte är så insatt i detta äne än :)

[SarahOhrn]
0

Jag har ju som sagt kontaktat dig innan, dessvärre fick jag ge bort mina ungar till en djuraffär då jag inte fick dem sålda här (Alingsås), annars hade jag haft både killar o tjejer.

Charlie2006
0

#3 Jo jag vet, men kunde inte ha möss just då :/, men då jag inte har så många djur nu så tänkte jag att det var bra tid att skaffa nu :). Synd att du inte hade nu ;).

Min hemsida

//Frida

enbartmalin
0

#4 Jag addade dig på msn, men inget haer hänt ;)

Hälsningar Malin

[SarahOhrn]
0

Ja, det är lite ont om uppfödare här nere tyvärr! :)

Charlie2006
0

#5 gjorde du det för en stund sedan? för loggade in på msn nu men det vissas ingen förfrågan. Ska jag adda dig istället?

Min hemsida

//Frida

enbartmalin
0

Du kan adda mig på akessonmalin@hotmail.com

Hälsningar Malin

[Frida1761]
0

var du intresserad av mina mushonor eller inte? *förvirrad*

Charlie2006
0

#9 Vet inte änns att du hade tillsalu.

Min hemsida

//Frida

imsuchadiva
0

Jag har 5 muspojkar som söker nytt hem. Mössen finns i Arboga men borde gå att ordna transport till Gbg.
(S) mysiga pojkar

Charlie2006
0

#11 Har redan tingat en unge

Min hemsida

//Frida

imsuchadiva
0
[Frida1761]
0

upps misstog dig för en annan sorry! Skäms

Denna kommentar har tagits bort.