Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 195 ggr
Vattnadal
0

Godmorgon, lördag 20 jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon på er, allihopa. Nu drar jag till stugan en vecka. Ska bara vräka på mat och vatten till alla djur, så att de klarara sig till mamma kommer. Ha en härlig vecka. Gissar att jag har en del läsning att jobba ikapp när jag kommer hem!

kram

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[mjuue]
0

God morgon:)  Ha det kul Elin! ;)

Idag ska ja o shoppa.. som sagt xD  Sen vet jag inte… jo viiila!

mandymoo
0

Go´morron allihop.

Hör släppte lilla sottern ut hund i natt o glömde stänga till balkongdörren helt … sen det är svinkallt *ler* Friskt inne kan man också säga…  så nu har jga tänt massor av ljus - mysigt som bara den så här på morgonen.

Hon sover vidare en stund till… hon ligger o bara myser i sängen med näsna ovanför täcket - förstår att hon inte vill gå upp. Jag vart tvungen - ska iväg o städa stallet idag - lovat hjälpa min väninna - alla andra är alltid flera o hon har störst box o ensam… bara det att i dag med minusgrader o svinkallt kändes inte som helt rätt dag att blaska med vatten om jag nu ska säga min mening *Ler* Men men bara kavla upp armarna o ta tag i det så det blir gjort… Och det brukar alltid vara kul när vi sätter igång - hur nu städa kan vara kul ;) Men som sagt idag lär det vara kallt också *ler*

dreamiz
0

Har tagit hand om alla djuren o sitter nu här en stund innan jag ska iväg. Ska fira min storasyrra som fyllde år i förrgår. Så det blir "kalas" på landet. Härligt! Men innan jag åker dit ska jag till bibblan. Måste låna på mig ett gäng böcker inför nästa vecka då jag är ledig från jobbet!!!! Men e ledig för jag ska träna vovven så sysslolös e jag ju inte.

mandymoo
0

Jag sitter här o försöker tina upp *ler* Städa i stall när det är så här kallt är ingen bra ide ;)

[Theriss]
0

usch ja… var i stallet och regnet bara öööste ner hela tiden.. och hästen klättrade på väggarna när jag försökte göra iordning henne så det blev bara en snabb promenad för hon var helstirrig. Hon blev mycket nöjd när hon fick komma tillbaka till hagen och kompisarna. Här är inte så kallt, men lerigt och vatten precis överallt. Hela sommarhagen ligger under vatten… och översvämning i tunneln där jag brukar köra så jag fick vända och köra en omväg hem. Nej nu kan det sluta regna!!!

mandymoo
0

Här var det över -5 grader… det var -10 när jag gick upp *ler*