En till mus?
Det är så att jag undrar vad rubriken säger, köpte en i söndags (en kille) och undrar om jag ska köpa sälskap till han. Eller är det kört? alltså kommer dom börja bråka efter ett tag, då dom inte är syskon isåfall.
Tycker att han skulle kanske uppskata lite sälskap av sin egen sort..
(vet inte vilken grupp jag skulle sätta in inlägget)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

jag är 100 på att de bara kommer bråka om du sätter in en till hane .. :)
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider
100 säker på att de kommer bråka kan man inte vara.
Det kan gå att sätta ihop två hanar med varandra. Men i de flesta fallen så gör det inte det.

Hade nog varit lättare ifall du hade köpt två syskon på en gång. Ifall de gick ihop då förstås.
Håller med Ulrika, hade nog varit lättare om du köpt två syskon på en gång isåfall. men det är ju så med killar, man får bli deras sällskapsdjur när dom inte kan bo med en annan hane :)
Okej, tänkte först att för att många säger att dom börjar bråka så ville jag bara köpa en hane. Men nu vill jag två då jag blev otroligt charmad av den lilla varelsen på några timmar :), men han får nog vara änsam då. Sällskap får han gott om här hemma :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida