Gomorron, söndag 21 jan
Så var vi då inne på veckans sista dag - om jag som önskat snö hra nu fått det -i mängder… kanske det inte var riktigt så mycket jag ville ha. Men rent o ljust är det ju *ler*
Minst kul var det i natt när jag var iväg i det värsta snövädret o hämtade lilla dottern som vart borta. Men men jag tog mig dit och vi hem ;)
Idag så blir det en lugn dag - ska se om tvättstugan är ledig - vilket den sällan är söndagar men man kan ju kolla… sen ska vi bara ta det lungt *Ler*
Ha en bra dag ni alla
Gomorning goodmorning:) Tänkte visa lite bilder på en nytvättad bur från den här veckan;P Första gången jag använde toalätt :D Och dom älskade det. Jag köpte en massa saker till mina möss förra veckan också bland annat: Hundleksaksrep (funkar till möss), bestickställ i trä och en besticklåda i plast. Såg i en annan tråd att man kunde ha det till labyrint:P Fast det blev det inte den här gången… om Morakullan´s Osvaldora fick bestämma:)
På bilden: Morakullan´s Osvaldoras bur
Oj oj oj vad det har snöat här.. när jag vaknade imorse var det dubbelt så mycket snö! :P Och vi har fått igång våra element. Det är nämligen så att vi har fixat en kakelugnskamin som kan ha typ 600 liter vatten i sej som den ska värma upp. Sen ska det vattnet gå igenom en massa kopparrör som min pappa har lött ihop under flera helger här nu. Och nu är det äntligen klart!! :D Gud va mycket min pappa gjort :) Inga läckor eller nånting sånt längre… det är bara bra:) Men han har övervåningen kvar ;D Fast dit ska det baa 3 element:)
På bilden: Dom andra Morakullornas bur:)

Ja snö i massor… visst fint men det behövdes inte såhär mycket ;)
Väntade på några som skulle komma o titta på möss - men dom avstog o väntar tills i veckan - lite mycket snö o halt. Håller man jag hade heller inte gett mig ut med bilen om det inte var ett måste …
Fast ska nog gå ut o skotta fram bilen o flytta på den så att jag får ut den imorgon när jag ska ha den *Ler*
Här började det snöa igår kväll för att sen övergå i snöblask under natten men idag har det vräkt ner snö igen o gör fortfarande.
Jag har badat råttor o skurat burar idag. Sen var det att reda ut tovor på vovven (men nu har det ju gått en timme sen jag gjorde det så nu har han väl nya tovor…)
Ska strax ta ut vovven o sen lägga mig o vila. Ska upp supertidigt imorn (inatt) så…