Musungar säljes
Hej! För en lite mer än en vecka sedan sedan (23/12) fick jag sex underbara musungar varav 2 är hanar och 4 är honor. Om ca tre veckor (vecka 3 eller 4) är de redo att tas från mamman och då är jag särskilt mån om att sälja hanarna eftersom jag inte har tillräckligt med burar om de börjar bråka och min mamma vill inte ha hanar eftersom de luktar lite mer än honor. Jag lägger upp bilder på dem här. Vill endast ha seriösa köpare, priset är för mig bara symboliskt och det viktigaste för mig är att mössen kommer till bra hem. Har ni några frågor eller vill ha bilder på en speciell mus är det bara att fråga.
Jag har lagt upp en likadan tråd på avel och uppfödning men upptäckte att det var fel sida så jag lägger in en ny här också.
Här har vi först en av de brunfärgade, en av dem är en hane och de andra två är honor men jag har glömt bort i vilken ordning jag tog bilderna så jag vet inte vilken som är vilken eftersom de är så lika.

Vad roligt att du berättat lite mer om djuren ch få se sötnosarna på foton:)

Nu är alla honor bokade och det är bara de tre små pojkarna som väntar på ett bra hem.
låser denna o hänvisar till den andra Musungar säljes