Mus iFokus

Mus

Etiketterom-sajteninfo
Läst 742 ggr
Grodan
0

Kära medlemmar

Jag har varit en usel sitevärd, enligt mina egna höga krav, det sista halvåret. Jag har inte skrivit några Artiklar och det känns som om pausen jag tog aldrig slutade. Jag har inte kommit tillbaka helt och jag är inte säker på att jag gör det heller.

Just nu är det flytt, mina djur och andra internetintressen som tar över. Mus-ifokus är för mig inte något jättestort glädjeämne idag, tyvärr.

Givetvis hoppas jag att orken, lusten och skrivglöden kommer tillbaka, men till dess ber jag er alla medlemmar att tillsammans rå om sajten. Hjälp medarbetarna och ta egna initiativ. Det här är trots allt ett underbart ställe för oss musälskare runt om i Sverige och Norden att umgås på. Dessutom olikt så många andra djurforum, där man inte kan ladda upp bilder o ha ett eget krypin - samt att det faktiskt är hyfsat snabbladdat (jämför med zoonen, trögare sajt får man leta efter).

Vill ni skriva Artiklar, sammanfatta matnyttiga trådar, ha tävling eller träff? Ja, låt inget hindra er.

Jag ville bara lätta på mitt dåliga samvete. En av medisarna tycker inte alls att jag är en dålig värd och inte alls behöver ha dåligt samvete. Det är tröstande, men… ja… det är så mycket som är påbörjat och som aldrig blir avslutat (tänker på mina 20tal artiklar). Samt att min bild av en Sajtvärd är att h*n alltid finns där och välkomnar medlemmar, hittar på skoj saker osv. Men jag är utbränd och till noll procent peppad…

Nåja, jag låser inte tråden. Ni kan prata fritt.

KRAM

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

amaira
0

Du har inte varit en usel Sajtvärd. Snarare är dina krav på dig själv för höga, tror jag, som du skriver själv.

Det du gör, är BRA! Men allt man gör behöver inte vara så himla bra jämt, det räcker med halvbra för att vara bra.

MusiFokus är en underbar sajt, precis som du skriver! Att det sedan går upp och ner på sidan, är ju precis som det ÄR, i verkliga livet, det går upp, och det går ner. Och så går det upp igen. Osv. Allt är ju dynamiskt, livet är sådant, dynamiskt.

Och musifokus lever än!!! Det har ju gått flera ÅR!!! Kyss

Sikta mot stjärnorna, så når du trädtopparna, brukar jag säga. Men jag menar inte att man ska gå vilse bland träden, eller få en fälld skog i huvudet medan man letar sig fram och "tar sikte" Skrattande . Skillnaden kan vara hårfin.

Woops, nu blev jag filosofisk (igen).

Ha inget dåligt samvete, VAR STOLT över vad du har gjort istället!!!

Och lycka till i framtiden, med flytt och allt.

Kram Kyss

Binajis
0

Jag kan inte annat än hålla med amaira. Det här är den mest välkomnande forum jag någonsin stött på! Sammanhållningen är otrolig och diskussionerna kan bli "heta", men de går sällan överstyr. Visst är det till viss del medlemmarnas förtjänst men jag tror inte att du inte har något finger med i spelet, Grodan, medvetet eller omedvetet :)

Jag är själv inte så aktiv i mitt skrivande här, även fast jag är inne och kikar varje dag. Men snart kommer lite nya möss så jag kanske bör ta tummen ur… för det sista jag vill är att mus.ifokus ska bli "vilande" Rynkar på näsan

Ta't lugnt Grodan, fokusera på andra saker i ditt liv, för det tror jag alla är överens om att även en Sajtvärd måste få göra. Jag önskar dig lycka till! :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Bim
0

Ha inte dåligt samvete… Var glad och stolt över det du ahr gjort (som Amira sa) du har varit jätteduktigt och hjälp så många… :) Hoppas att du får tillbaka lusten någon dag! Men känn ingen press. Kom tillbaka när du vill… :)

Mymlan
0

Du kommer tillbaka när du kan, har lust, har ork.

Jag är ej aktiv här så mycket längre..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Terato
0

Sen är det också ofta så att när en inte orkar så är det någon annan som tar vid lite mer. Det brukar ske automatiskt. På en sajt är det otroligt viktigt att TEAMET funkar. Det ska kunna finnas utrymme för att vara trött och opeppad mellan varven.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

MP160
0

Håller absolut med dom andra, du har gjort så mycket bra här, MASSOR faktiskt, tycker jag, så du ska absolut inte ha dåligt samvete över att du blir lite borta ett tag hit och dit. Jag har sagt det massor med gånger nu känns det som, men ta hand om dig grodan! man får absolut inte glömma bort sig själv även om man har mycket annat i livet att tänka på.

Grodan
0

Raringar! Tack! Jag är normalt en mycket bekräftelsenödig person, men nu skrev jag inte detta för att få bekräftelse, utan för att vi bör prata lite om allas engagemang för mus-ifokus, mus-ifokus framtid samt vad ni förväntar er av värd och medisar.

Även om någon känner att de kan bidra som medis så hojta till. Dock behöver man inte vara medis för att skriva Artiklar, peppa sajten med intressanta inlägg osv. Vi har flera medlemmar som är duktiga på detta redan och självklart vill jag se mer. För jag själv peppas oerhört av att se att medlemmar är engagerade och bjuder på sig själva.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Vattnadal
0

Tyvärr har jag en låg period själv. Jag läser dock allt här, även om jag sällan skriver nu för tiden.

Jag hoppas verkligen att det går bra med flytten så att du får en nytändning i allt, Grodan.

Vad mus.ifokus betytt för mössen i Sverige är inte lite. Sajten är helt otrolig, betyder mycket för många människor med!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter