Godmorgon, ons 24 jan
Ojojoj sovit i mååååååånga timmar. Men skönt. Vaknar o tänker att någon finns nog här att prata med… men inte då - inte en endaste liten kotte verkar det som. Men ni sussar säkert söt än *ler*
Passar på att säga godmorgon då jag kommer att vara iväg mer eller mindre hela dagen idag.
Hoppas ni får en bra dag och njut av snön för den ska tydligan töa bort till helgen *snyft* man jag hoppas att den får ligga kvar.
Vad ska ni eller vad har ni hittat på idag?

God morgon!
Jobbar som vanligt hela dan. Ska strax gå och fika men kan inte låta bli att kolla in här först. I går var det full rulle så här dags, men i dag var det väldigt lugnt. Är alla ute i snön?
Gomorron. 05:55 - jo, jag sussade gott då, och ett litet tag till, det blev sent i går kväll.
Just nu är det jättevackert ute, solen lyser på ett tjockt lager snö som täcker allt, och då menar jag allt. Som fond är himlen djupt blågrå med ljusare glipor i. Vackert. Tror det är kallt. Ska ut med kameran tänker jag mig, och pulsa lite.
guten morgen
.gif)
En helt jävla underbar morgon blev det faktiskt. Fast det trodde jag inte när jag vaknade… oj, så ont jag hade överallt! Kunde inte kliva upp innan jag hade masserat bort alla ontisar på min kropp- tog en timme faktiskt. Och sen lekte jag med dåggen o illern å vi tog en härlig prom å käka frulle! o nu sitter jag här… igen… men kanske inte så länge

Tittar bara kort in för att säga hej - är hos min farmor och hälsar på. Hon har somnat en stund o jag ska iväg o handla lite gott fika bröd - hon ville ha det *ler*
Vinkar lite innan jag rusar vidare
Good mornin´
Jaapp kom just hem från skolan.. det var en före detta nazist där och berättade om sitt liv. Det var riktigt intressant.. o mycke information!
Hmm.. funderar på lite grejer..om skolan.. tänk om jag skulle byta :/ vet inte..
Vet ej vad jag ska göra idag :P Men imorrn!! DÅ är det Streetdance:) Med min kompis!
spännande, vad hette han?