Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 299 ggr
Muszimba
0

God morgon 22 jan.

God morgon på er allihopa i det snörika Sverige.

Jag har varit vaken ett tag och myst med mina småttingar. Ska städa deras burar idag när jag ändå är ledig från jobbet. Det är lika kul för mig att inreda burarna som det är för mössen att gå på upptäcksfärd i den rena och upp-piffade buren med rent Toa-Lätt, rivet papper, olika hus, olika leksaker och ny mat som man måste kolla upp.

amaira
0

Gomorron, gomorron Muszimba och alla andra. Kyss En sådan underbar vinter vi har till slut! Vackert som sjuttsingen.

Muszimba
0

Visserligen är det mysigt och fint med snön, men det blir ju så attans kallt att jag undviker att gå ut. Rädd för att stå rejält på näsan/baken och slå mig rejält utöver att jag blir stel som en pinne och det värker i musklerna(har fibromyalgi).

Sushifish
0

Godmorgon. Jag hatar snö! Skrikandes

mandymoo
0

Jag älskar snö -så vackert, så ljust, så rent ….

Elyria
0

Godmorgon! Har nyss kommit till jobbet och måste ju kolla vad som sagts här i helgen. Vi har varit utan Internet hela helgen. Telias telefonsvarare säger att det ska fixas i dag - hoppas de lyckas med det…

Jag älskar vinter och snö och har heller inte något emot kyla. På med kläderna bara….

svartlila
0

#3 Håller med dig totalt!!  det vita helvetet är här måste hitta skor idag och inte riskera att halka..:( men annars är de en toppendag :)

[Theriss]
0

haha nja min goda morogn blev förstörd 06:13 av att telefonen ringde och fortsatte sen att förstöras av att hunden började skälla, och efter det drömde jag om jobb… Och sen när jag steg upp såg jag att det SNÖADE, då blev det bara ännu värre… Som tur är har det inte lagt sig på gatorna! Tycker inte om när det är kallt, jag är frusen av mig tillräckligt nog ändå Flört

[mjuue]
0

God eftermidda :P Kom just hem.. Japp. Finns inget o säga om ida xD Jag älskar min MP3 spelare kanske ja ska säga ;P Och mina nya mjukisar :D

Grodan
0

mjukisar? (jag kallar mina djur för mjukisar å blir nyfis på om du har nya djur?)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[mjuue]
0

#9 Hehehehehe *asgarv* Det är mjukisbyxor xD :P man brukar kalla dom för mjukisar..

Inga nya djur här inte :P inte ännu iallafall :P

Grodan
0

aha… så knäppt

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Tänk jag som är en klok och smart mamma… jag visste jag ;) Fast det kan ju bero på att jag själv oftast hemma har mjukisar på *ler*