Mysfilt
För ca 1 vecka sen så la jag ifrån mig en babyfilt halvt om halv över hörnet på 3 av tjejernas bur som numer igen står utan lock… (jag är ju som sagt mördarmandymoo o har tagit livet av vildmössen nu)
meningen var att filten skulle hamna på sidan om på bordet… När jag sen kom tillbaka för att plocka bort filten så hade fröknarna dragit ner en bit av den i buren… dag för dag så har den åkt mer o mer ner … nu ser det ut såhär… o alla 3 myser i filten.. inte under utan mitt i allt *Ler*

Nu vet inte jag om det bara är min skärm som är extremt mörk… så att jag inte ser allt på bilden som jag vet syns *Ler*. Eller om det är bilden i sig som är mörk så att ingen ser det…
Jag har ialla fall ljusat upp lite så att man kan se… titta vem som krypit ner under filten *ler* Våran lilla Cess tittar yrvaket upp o undrar varför jag stör ….

man e ju inte dum, bara för att man e en mus!!! 

Nej o dom har det så mysigt o kosligt där så jag ska ge dom en liten fleecefilt istället…. babyfilten tas upp - men då blir dom väll sura *ler*

Idag vart det rengörning av buren o hade ingen fleecefilt att lägga ner… så jag hade inte mage att ta ifrån dom filten *ler* SÅ dom får ha den kvar. Men ska iväg till IKEA o köpa billiga fleecefiltar - eller testar Jysk ;) För att klippa till mysfiltar till dom allihop … hängmattor i taket o mysfilat att ha också *ler*
Jag har flera hanar som biter ner sina hängmattor, antar att de vill ha en mysfilt (musfilt borde det heta) som dina brudar… 

Ja musfilt var bra *Ler* Tror att flera ska få musfultar istället för hängmattor… dom sagt dom gnager bara ner dom - men när dom ligger på burbotten så gnags det inte på dom utan då bara myser dom *Ler*

Våra norskor fick en fleece-hängmatta i sitt terrarium. Men de rev ner den och drog in den i huset. Så nu har de fått en ny hängmatta, plus en liten fleecebit som de just nu använder för att stänga igen dörrhålet med….