Mus iFokus

Mus

Etikett: fikarummet-otypiskt
Läst 394 ggr
Grodan
0

good morning 25 of jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

mandymoo
0

Morrnmorron allihopa*ler*

Här är det full fart redan o jag ska snart iväg…. senare på dagen ska jag ut o luncha med en väninna o eventuellt min stora dotter, vi får se om hon har tid om vi andra är klara när hon har lunch. Jag hoppas det.

Sen ska jag nog ta itur med lite tvättstugeaktiviteter *ler*… börjar växa i tvättkorgen om man säger så… o minska i garderoben… undrar varför ;)

amaira
0

Det där med tvättstugeaktiviteter är nog ett måste här också. Precis samma fenomen här som hos dig. Kan det vara någon epidemi som drar geografiskt från Enköping in över Mälaröarna norrifrån…

Oh, javisst ja GOMORRONKyss

dreamiz
0

Go förmiddag!

Har rastat vovven o matat alla vilddjuren. Ska strax ut en sväng igen. Resten av dan sen blir det att vila o pyssla med djuren.

mandymoo
0

#2 Ja helt klart måste det vara så… en epidemi *Ler*

Muszimba
0

God förmiddag.

Jag har redan tidigt i morse varit inne, men gick ut ett tag för att jag skulle "slänga upp" några lådor på vinden. Det var bland annat nya TV:ns låda som är stor som ett hus.Räcka ut tunganLedsen Jag=Oskyldig som gick upp med lådan. TV:n är en 50"s plasmaTV som numera sitter på vardagsrumsväggen med tiltförmåga. Har även hunnit med att pyssla med muslingarnalite och ge dem fräscht torrfoder, gubben min ger dem grönsakerna ikväll när jag är på jobbet.FörvånadSkrattande

[mjuue]
0

God kväll får jag väl säga. Kom hem från streetdancen för ett litet tag sen. Det har varit en jättelång dag. Det brukar vara runt 7 timmar.. det var 14 timmar ida ;) har haft fullt upp sen kl.7 imorse :P Med blandade känslor.. av gråt och glädje. En konstig men ändå lyckad dag ida:) Med dansen gick det suber!