Mus iFokus

Mus

Etiketterburströinredningtillbehör
Läst 3034 ggr
Lisaisa
0

DUNA FUN

Är 395kr ett bra pris för Duna Fun? Nypris alltså med inredning. Vad tycker ni om buren ni som har en sådan?

soffiz
0

Jag tycker att det är ett bra pris!

Lisaisa
0

Det är en sån bur som du har va Laika? Minns du vad du gav för den?

Mymlan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det denna bur ni menar?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Lisaisa
0

Ja precis, en sån!

Mymlan
0

#4 Denna köpte jag för över 600:- på Mörby zoo för ca 1-2 månader sedan. Bannar mig själv att jag inte åkte runt och kollade vart den var billigare. Burar är lite för dyra på Mörby. Arninge zoo hade lite bättre priser, köpte en bur där idag på arninge för 279:-

Muszimba
0

Jag har just en sådan bur som i #3, men utan gallret mellan botten och lock. Köpte den på Odenplans Zoo för 370:-, hade ju gärna haft en högre bur till min gammeltant Facklan.

Mymlan
0

#6 Charm och Chanel tycker om denna bur.. Kommer köpa fler vid tillfälle..

Muszimba
0

Har planer på att köpa en Gabber/Duna som är 70 cm lång. Håller på att kolla i zoobutiker vad en sådan med inredning kostar, de flesta säger ca 800:-.

soffiz
0

Jag skulle gärna vilja köpa Duna Fun om jag ska köpa typ två möss till.

Laika
0

Ja jag rekommenderar i alla fall! Glad Tror det var typ fyra hundra jag köpte den för också…

Lisaisa
0

Då ska jag nog slå till och köpa en sån! Är extrapris på dem här i nya zooaffären som nyss öppnat.

mandymoo
0

Är dom bara i den där grymt äckligt fula gröna färgen???
Jag skulle också vilja ha … Lisaisa hur länge pågår extrapriset?

Lisaisa
0

Sista dagen imorgon, så ska nog dit imorgon och se om de har några kvar. Om det finns fler färger har jag ingen aning om, men den gröna var väl fin…Flört

Laika
0

#12 Är väl bara att byta den nedersta delen med någon som gillar färgen. Är väl samma låda som i vanliga dunor?

mandymoo
0

Nej grön var inte fin … men synd att det var sista dagen imorgon - vad är sen ord pris på dom

#14 Nej tror tyvärr att dom har olika mått på Duna Fun o mini dunan…  ialla fall så tror jag att jag noterade det i somras när jag kikade på dom.

Muszimba
0

Det är nästan samma mått på Duna Fun och miniduna, dock är minidunan lite rundad i hörnorna vilket Duna Fun inte är. Har provat med en gammal miniduna jag hade innan till min gammeltant Facklan.

Lisaisa
0

Står att ord pris är 600. Så det är ju betydligt mer…

mandymoo
0

#16 ja men då har dom ju inte samma mått… vitsen var ju att man kanske bara behövde köpa till mitten delen till dom man redan har - vilket ju inte går då dom bytt måtten istället för att bara ha använt mini dunan o lagt till en mellan del….

Det hade varit kanon bra

#17 ja en hel del mer… undrar om Fäboden har den o till vilket pris…

Lisaisa
0

#18 Tror inte jag har sett den på fäboden, men ska snart dit o köpa lite hö, mm. Så jag kan kolla lite mer noga då om du vill.

mandymoo
0

Ja dom kanske fått in den - tror att den är ganska ny o att butikerna kanske inte tar in den just för att den är så dyr för kunden. Andra billigare burar säljer bättre.

Fanns den bara i grönt?

Lisaisa
0

Så, nu har jag köpt en, tjejerna som flyttade in för en stund sen springer omkring och verkar trivas jättebra.Skrattande

#20 Ja den fanns bara i grönt tyvärr.

Laika
0

Jag köpte min just på Fäboden i höstas.

mandymoo
0

Lisaisa vart du nöjd med din?

Muszimba
0

På Djurmagazinet i Farsta Centrum, Stockholm finns den för 675:-. Svindyrt pris.

Lisaisa
0

Japp, jag är helnöjd med den. Rekomenderar verkligen. Men tjejerna som bor i den är nog tom nöjdare än vad jag är.Skrattande

Mymlan
0

Charm och Chanel gillar sin Duna Fun med..

mandymoo
0

#25 Ja jag får se om det blir en sån hit också - men då att man väntar på ett extrapris igen *Ler* Kan tänka mig 2 sånna… men helt inte grön… o inte den där gröna ialla fall Ledsen