Mus iFokus

Mus

Etiketterom-sajteninfo
Läst 605 ggr
MP160
0

Liten hyllning

Har suttit och glott igenom trådar på en anna sajt och det första jag tänker på är hur glad jag är att jag inte är Medarbetare, knappt ens aktiv, på nån annan sajt där det mest munhuggs och bråkas. Vilken otrolig skillnad det är i stämningen mellan olika sajter! Här är det massor med fina bilder, folk berömmer, folk uppmuntrar, svarar på nybörjarfrågor - inget tjafs, inget sandlådekrig, ingen dålig attityd, ingenting sånt! Det är så himla underbart! Jag blir bara så himla GLAD!

Säkert jättemånga som sagt detta innan och visst har jag tänkt på det innan jag med, men det är först nu jag verkligen kände den här tacksamheten till att folk kan vara så snälla ändå. Personligen har jag tappat hoppet för mänskligheten för länge sen (oj, så dramatiskt det lät…), men det här gör ändå att det känns lite bättre. Det finns faktiskt forum där man inte behöver vara rädd att bli ifrågasatt på ett aggressivt sätt eller påhoppad för misstag eller liknande!

HURRA för mus.ifokus, Grodan och alla underbara medlemmar! Skrattande

SimplyLuck
0

Håller med allt du skrivit!

blir så glad av att läsa så fina ord.

HURRA!!!

// Elin B.

Grodan
0

Du är en toppenmedis och jag är superglad över att du tycker om att vara det här på mus-ifokus. Vi skulle vara i svårt trubbel annars.

Jag citerar en av mina första medisar mandymoo ang bråk bland musfolk: "men vad skulle vi bråka om?"

Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MP160
0

Skrattande

Ceciliaolucifer
0

Jag håller helt och hållet med dig MP3 :)