snö-tråd
snö snö snö snö snö snö snö

Ja mera snö… så vitt o vacker… - nej inte så att jag vill att det ska snöa mera - det räcker - nu vill jag ha dagar med knallblå himmel o sol … några minusgradet o den perfekta vinterdagen är här - för promenader

Hörde du Grodan vi är för trevliga *Ler*…. o amaira får för roligt… fy på oss 
hihi… klart vi är!
jo, det blev rätt bra med snö… saknar att slira runt med postcykeln i snön faktiskt
Otroligt mycke snö här.. tror nog amaira vet det ;)
Jag gjorde en snölykta häromdan :P
Haha ibland får man va lite barnslig xD

Japp, snö t.om här i södra Skåne (iaf någon centimeter, men det räcker gott för att skapa snökaos för oss snöovana här nere).
Jag fick inte upp dörren till cykelskjulet i morse, det hade frusit! 

Läckert!

jag får kontra med litet djur

O jösses, så söt. Är det din iller? Den har ett litet hjärta i pannan mellan öronen! 
hihi, ja det har han ju… joo, det är min Benziller… men bara kallad iller rätt å slätt
har inte fottat i år, så bilderna är ett år gamla

Både iller o hästbilder helt underbara *Ler* Syns att djuren älskar snön

#16-18 helt underbara bilder 

härliga bilder… jag har inte tagit några i år än… min kamera gillar inte när det är kallt…

Sy en fleece eller teddy fodral till den så den slipper frysa *ler*
äh, ja struntar i att ta med den ut… snöfoton… det kan ni ta 
Jag har just varit ute och tänt snölyktan som jag gjorde för några dar sen :) Lärde mej en sak.. för många tomtebloss.. alltså runt 20 st … blir ett eldklot 

#26 Ja tänk man lär sålänge man lever *ler*
Exakt :)

Ja, det var goda snöflingor…
nä, blä så äckligt… tacka vet jag kokosolja

Man kan kanske göra dom var kokosoljan… få dom lite mer fasta genom att frysa dom - snöflingor ska ju vara kalla ;)
Ni är för trevliga när ni är här, och jag får för roligt. Det här duger inte, sorry mina vänner.